يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۰۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۹ مهر ۱۳۹۶
سردار رحیمی:
سردار رحیمی گفت: از این افراد دستگیر شده 6 قبضه تفنگ بادی و ساچمه ای کشف شد و طی صحبت هایی که از سوی پلیس با آنها انجام شد اعلام کردند که تحت تاثیر القائات یک شبکه ماهواره ای قرار گرفته اند و اکنون اظهار ندامت و پشیمانی می کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلیس در چند روز گذشته عاملان تخریب شیشه برخی از بانک ها را دستگیر کردند که این افراد جوانان هیجانی زیر 30 سال بوده که به زودی آزاد می شوند.

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع خدمات انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: برخی از جوانان تحت تاثیر فضای مجازی اقدام به تخریب شیشه برخی از بانک ها در سطح شهر تهران کرده بودند که بلافاصله پلیس پایتخت وارد عمل شد و تمامی آنها را دستگیر کرد.


وی ادامه داد: از این افراد دستگیر شده 6 قبضه تفنگ بادی و ساچمه ای کشف شد و طی صحبت هایی که از سوی پلیس با آنها انجام شد اعلام کردند که تحت تاثیر القائات یک شبکه ماهواره ای قرار گرفته اند و اکنون اظهار ندامت و پشیمانی می کنند.


رییس پلیس پایتخت تاکید کرد: قطعا با این افراد با اغماض و عطوفت اسلامی برخورد خواهیم کرد، چرا که در شرایط هیجانی دست به تخریب شیشه برخی از بانک ها زدند و به احتمال زیاد به زودی از سوی پلیس آزاد می شوند.


جمعه شب گذشته افرادی اقدام به تخریب و شکستن شیشه های چند بانک با استفاده از تفنگ ساچمه ای کردند.
به گفته رییس پلیس پایتخت، این افراد با انجام شیطنت و به صورت یک بازی بچه گانه اقدام به شلیک تیر ساچمه ای و شکستن شیشه برخی از شعبات بانک های پایتخت کرده بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها