يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۰۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۱۹ مهر ۱۳۹۶
همزمان با نزدیک شدن به مراحل پایانی جنگ علیه داعش در عراق و سوریه، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند بنیامین نتانیاهو در جلسه‌ای محرمانه در منزلش تأکید کرد اسرائیل باید از حالا خود را برای مقابله با تهدیداتی که علیه‌اش وجود دارد، آماده کند.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این جلسه محرمانه هشدار داد، اسرائیل از الآن باید برای مقابله با خطراتی که علیه‌اش وجود دارد، آماده شود تا بتواند پس از سه دهه صد سالگی استقلالش را جشن بگیرد.

این روزنامه عبری زبان نوشت: نتانیاهو در این جلسه که در منزلش برگزار شد، تأکید کرد: برای تضمین بقای اسرائیل و رسیدن به صدمین سال استقلال تلاش می‌کنم. برخی از چهره‌‌هایی که در این جلسه حضور داشتند‌، درباره این اظهارات نتانیاهو گفتند این سخنان نشان می‌دهد که تمام مشغله فکری نتانیاهو بقای اسرائیل است. از سوی دیگر، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنرانی‌اش مدعی شد: تلاش ما این است که مانع از جنگ آتی شویم اما در خاورمیانه جدید دیگر برآورد‌ها پیرامون پایین بودن احتمال جنگ ارتباطی با اوضاع واقع ندارد، در حالی که ما در گذشته این برآورد را داشتیم که احتمال وقوع جنگ پایین است اما وضعیت در حال حاضر اینگونه نیست. وی افزود: اوضاع شکننده است و ممکن است هر لحظه یا امروز یا فردا این امر رخ دهد.

از سوی دیگر، «عزام الاحمد‌»، عضو مذاکره‌کننده جنبش فتح که ریاست هیئت این جنبش را در سفر به قاهره بر عهده دارد، اعلام کرد فتح و حماس به توافق‌‌هایی به روشنی روز رسیده‌اند و دلیلی برای صحبت درباره مواردی مانند سلاح مقاومت و کارمندان وجود ندارد زیرا اینها موانعی هستند که یأس وناامیدی را القا می‌کنند.  وی در گفت‌وگو با «قدس‌پرس‌» گفت: هدف از آشتی رسیدن به دولتی واحد، سلاحی واحد و قانونی واحد در نوار غزه و کرانه باختری است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها