يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۱۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۹ مهر ۱۳۹۶
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انهدام مرکز فرماندهی داعش در دیرالزور و هلاکت دهها تکفیری که از عراق به سوریه آمده بودند در جریان حملات هوایی روسیه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، ایگور کوناشینکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده های این کشور مرکز فرماندهی داعش را در منطقه خطلة در استان دیرالزور سوریه منهدم کردند و ۳۴ داعشی که از عراق وارد دیرالزور شده بودند را به هلاکت رساندند.

وی افزود: مرکز فرماندهی داعش در منطقه خطلة منهدم شد و سه گروه از تروریستهایی که به منطقه مذکور از خاک عراق به عنوان نیروهای کمکی رسیده بودند، هدف قرار گرفتند. در جریان این حملات هوایی ۳۴ داعشی کشته شدند و ۵ خودرو مجهز به سلاح سنگین و دو خودرو حامل مهمات منهدم شد.
 

این مسئول نظامی روس بیان کرد: نیروی هوایی روسیه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۲ حمله هوایی به مواضع تروریستهای داعش انجام داد.  نیروی هوایی روسیه به پاکسازی داعشی هایی که از عراق به استان دیرالزور آمده اند ادامه می دهد.

کوناشنکوف تاکید کرد: پهپادهای روسی مناطق حمایت از تروریستها در شرق رود فرات در منطقه المیادین سوریه را شناسایی کرده اند.

وی به هلاکت ۷۰ تکفیری در شهر المیادین سوریه در نتیجه حملات هوایی روسیه اشاره و اعلام کرد: بسیاری از تروریستها از کشورهای آسیایی و کشورهای مستقل مشترک المنافع در مراکز داعش مخفی شده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها