يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۱۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۹ مهر ۱۳۹۶
درباره تحرکات تازه شومن سابق؛
طرح ادعاهای عجیب علیه اسلام و توهین به ائمه و ارائه نسخه‌های عجیب صوفی گری این شومن، همزمان شد با تشویق او به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در ایران، که طبیعتاً با رویکرد صوفیانه قابل تجمیع نیست؛ اما اینها مهم نیست. یک شومن برای اینکه دیده شود، دست به هر کاری می‌زند و در مورد حسینی، این کار می‌تواند تحریک اشخاص ناآگاه برای تخریب اموال عمومی ایران باشد.
به گزارش پایگاه 598، سیدمحمد حسینی، مجری سابق تلویزیون ایران، به تازگی از آمریکا اقدام به تحریک اشخاص برای تخریب اموال عمومی در ایران کرده و در موارد انگشت شماری، تخریب بانک‌ها و مساجد از سوی اشخاص تحت تأثیر این شومن ثبت شده است؛ اتفاقی که نشان می‌دهد، تحرکات خرابکارانه در ایران تا چه حد جنبه کاریکاتوری یافته است.
 
به گزارش «تابناک»؛ سیدمحمد حسینی در روزگاری مجری کمدی برنامه‌های تلویزیون بود و با رفتارهای دلقک مابانه مخاطبانی نیز داشت، تا اینکه با گم شدن بخش قابل توجهی از کمک‌های میلیاردی جشن رمضان، او برای بررسی از آنتن کنار گذاشته شد و اندکی بعد او با میلیاردها تومان از کمک‌های مردم به فقرا و مستمندان به امارات متحده متواری شد.
 
حسینی از همان امارات تصمیم گرفت ژست اپوزیسیون بگیرد و ادعاهای عجیب مبنی بر تلاش برای بازگرداندنش به ایران و تهدیدش در چندین شوی ماهواره‌ای را مطرح کرد که از اساس واقعیت نداشت و صرفاً سرپوشی برای به حاشیه راندن ماجرای کلاهبرداری این مجری بود. در همین راستا، او با نقل مکان به آمریکا، سعی کرد آلترناتیوی برای شبکه‌های سلطنت طلب باشد و در همان چارچوب فعالیت کرد.
 
طرح ادعاهای عجیب علیه اسلام و توهین به ائمه و ارائه نسخه‌های عجیب صوفی گری این شومن، همزمان شد با تشویق او به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در ایران، که طبیعتاً با رویکرد صوفیانه قابل تجمیع نیست؛ اما اینها مهم نیست. یک شومن برای اینکه دیده شود، دست به هر کاری می‌زند و در مورد حسینی، این کار می‌تواند تحریک اشخاص ناآگاه برای تخریب اموال عمومی ایران باشد.
 
 
 
در همین راستا، شاهد شکستن شبانه شیشه تعداد انگشت شماری از بانک‌ها و آسیب رساندن به چند مسجد از طریق خرد کردن شیشه و تلاش برای به آتش کشیدن بوده‌ایم که خوشبختانه منتهی به آسیب چندانی نشده است. این شومن چنین تحرکات مخربی را «ریستارت» نام گذاشته؛ اما «جنبش ریستارت» به چه؟ به احیای کاریکاتوری رفتارهای سازمان منافقین؟ آن طور که حسینی گفته، قرار است ریستارتی‌ها ایران را تخریب کنند و از نو بسازند و در همین راستا اقدام به تخریب اماکن عموم می‌کنند!
 
آن زمان که سیدمحمد حسینی سن و سال چندانی نداشت، میلیشیای سازمان منافقین در مدارس و معابر با تیغ موکت بری به معلمان و دانش آموزان آسیب می‌رساند و یا در قفل‌های مغازه کسبه مومن چسب می‌ریخت! اما شکاندن شیشه چند بانک در نیمه شب در حد کاریکاتور میلیشای سازمان منافقین که در وسعت قابل توجهی اقدام به رفتارهای تخریبی می‌زد، نیز نیست.
 
با این حال، تحریک پذیری عده‌ای از این شومن فعال در آمریکا نشان می‌دهد، متأسفانه هنوز در ایران به اندازه کافی آموزش داده نشده که تخریب اموال عمومی در تمامی دنیا نه یک اقدام ضدحاکمیت یا جنبش مدنی، بلکه به عنوان رفتار ضداجتماعی می‌شود که در نهایت هزینه‌ ترمیم آنچه آسیب دیده از منابع عمومی جامعه باید تأمین شود.
 
اما در عین حال در شرایطی که هر روز حملات تروریستی گسترده‌ای در سطح جهان توسط داعش ساماندهی می‌شود، باید خوشحال بود که سطح تحریک پذیری اشرار در ایران به یک شومن و خرد کردن شیشه چند بانک تقلیل یافته است؛ مواردی که البته باید با آنها برخوردهای جدی انجام داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Germany
۱۶:۲۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶
۰
۱
اين مردك يك انوسي است چهره او دروغ نميتواند بگويد
در مورد گذشته اين بد صورت و بد سيرت تحقيق كنيد اگر انوسي نبود من سرم را با داعش شرط مي بندم
ايران ما مانند بسياري از كشور و شايد بيشتر از كشورهاي ديگر گرفتار انوسي ها است كه در صدد تخريب بوده و هستند
حالا اگر شما منتشر كنيد كه شك دارم
با تشكر
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
امثال این محمد حسینی در حال حاضر در صدا و سیما و سینما و هنر داریم و خصوصا اخیرا بیشتر شده اند و چشممان را بر روی کارهای ناهنجار انها میبندیم و صبر میکنیم تا وقتی محمد حسینی دیگری شدند بیائیم و لعن و نفرینشان کنیم . پس چرا علاج واقعه را قبل از وقوع نکنیم .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها