يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۱۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۰ مهر ۱۳۹۶
صدوسومین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «مخاطب اول» که به رفتار خصمانه‌ی آمریکا در قبال برجام و همچنین چند اقدام لازم که مسئولان در آستانه خیمه شب بازی جدید آمریکا باید انجام بدهند منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دفتر حفظ ونشرآثار آیت الله العظمی خامنه ای: صدوسومین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «مخاطب اول» که به رفتار خصمانه‌ی آمریکا در قبال برجام و همچنین چند اقدام لازم که مسئولان در آستانه خیمه شب بازی جدید آمریکا باید انجام بدهند منتشر شد. که در بخشی از آن این‌گونه آمده است: در چندروز گذشته بحث در مورد نقض عهد آمریکا درباره برجام بالا گرفته است. این موضوع حتی در صحبتهای رکس تیلرسون، وزیرخارجهی آمریکا نیز مطرح شده است. این فضاسازی در حالی است که ایران مطابق گزارش رسمی آژانس بینالمللی انرژی اتمی، به همهی تعهداتش بر اساس متن برجام عمل کرده است. براساس گزارش نیویورکر از دیدار اخیر وزرای خارجهی ایران و ۱+۵، وزیرخارجه‌ی کشورمان در ابتدای این نشست فهرستی از گلایههای ایران را طرح کرده و گفته است ایالات متحده آنطور که در توافق هستهای مقرر شده، تحریمها را رفع نکرده و ما هنوز نمیتوانیم در انگلیس یک حساب بانکی باز کنیم.
 
 
گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «تا نقطه‌ ضعف هست؛ دشمنی هم هست» به هشدارهای رهبر انقلاب مبنی بر توطئه‌های دشمن برای مختل کردن اقتصاد و  راه‌حل‌های رهبر انقلاب برای جدایی اقتصاد از نفت و قوی شدن اقتصاد می‌پردازد.
 
  در بخش اخبار این هفته خبری از تاریخ‌دان معروف آمریکایی، خوان کول منتشر شده است با عنوان «پیش‌بینی آیت‌الله خامنه‌ای درست بود» که در بخشی از آن چنین آمده است: ایران با این شرط وارد مذاکرات شد که تحریمها لغو خواهند شد. تحریمهایی که به اقتصاد ایران آسیب رسانده و زندگی اهالی این کشور را در خطر قرار داد. اینک در حالیکه تحریمهای بینالمللی لغو شدهاند، همانطور که آیتالله خامنهای پیش بینی کرده بود، کنگره آمریکا تحریمها را شدت بخشید.

  هسته‌ای بهانه است، فاجعه‌آمیزترین مانع در راه حاکمیت اسلام، آمریکای دوران ریگان و بوش با آمریکای امروز هیچ فرقی ندارند، گاهی اوقات عدالت به ضد خودش تبدیل می‌شود، ملتی که به خود باور دارد در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی می‌کند، مؤمن حق ندارد خود را ذلیل کند، زن مسلمان بالاتر از این حرف‌هاست، به جوان‌هایی با ‌چنین روحیه‌هایی نیاز داریم و... اینها عناوین دیگر بخش‌های نشریه خط حزب‌الله هستند که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.
 
  صدوسومین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح سردار شهید رجبعلی محمدزاده تقدیم شده‌است.

  نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها