أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۲۱۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۰ مهر ۱۳۹۶
پیکر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با اقامه نماز توسط آیت الله العظمی نوری همدانی در حرم حضرت معصومه(س) تشییع شد.
به گزارش پایگاه 598، پیکر مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس قبل از ظهر پنج‌شنبه با حضور علما و روحانیون، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و مدیران استان و همچنین اقشار مختلف مردم در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) تشییع شد.

بر اساس این گزارش پس از اقامه نماز بر پیکر این شهدا توسط آیت الله العظمی نوری همدانی و طواف به دور ضریح مطهر حضرت معصومه(س) سه شهید به سمت مدرسه علمیه معصومیه(س) تشییع و در این مکان به خاک سپرده شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۲۱ مهرماه نیز ۲ شهید در شهر سلفچگان، ۲۴ مهرماه ۲ شهید در دانشگاه پیام نور و یک‌ شهید نیز در آمادگاه شهید فراشاهی با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

از بین این ۸ شهید گمنام، ۲ شهید ۲۳ ساله و یک شهید ۱۷ ساله از عملیات محرم و خیبر در مدرسه معصومیه، یک شهید ۱۷ ساله از عملیات خیبر در آمادگاه شهید فراشاهی و ۲ شهید ۱۶ و ۱۷ ساله دیگر از عملیات والفجر در شهر سلفچگان تدفین خواهند شد و هنوز سن دقیق ۲ شهیدی که در دانشگاه پیام نور تشییع و تدفین می‌شوند اعلام نشده است.

در مراسم تشییع حضور اقشار مختلف مردم چشمگیر بود و ایستگاه‌های صلواتی هم در طول مسیر از مردم پذیرایی می‌کردند و همچنین مراسم روضه و سینه‌زنی هم همزمان با تشییع پیکر این سه شهید برقرار بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها