يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۱۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۰ مهر ۱۳۹۶
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، گفت: با توجه به اینکه تنوع مأموریت‌‌های پلیس زیاد است و ۱۲۰ نوع مأموریت اصلی دارد، بنابراین نیروی انتظامی متفاوت از همه سازمان‌ها و نهادها دیده می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی در مراسم نشست شهردار تهران با فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ که با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، روز نیروی انتظامی به هفته نیروی انتظامی تبدیل شد و این موضوع به دلیل مأموریت‌های متنوع پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه نیروی انتظامی 120 نوع مأموریت اصلی دارد، بیان داشت: تکثر مأموریت‌های نیروی انتظامی موجب شده است که از این بابت متفاوت باشد.

وی به بخشی از مأموریت‌های نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: محافظت از مرزها،‌صدور گواهینامه، صدور گذرنامه، انجام اقدامات وظیفه عمومی تا برخورد با مخلان نظم و اشرار و قاچاقچیان موجب ایجاد حجم عظیمی از مأموریت‌ها در نیروی انتظامی شده است.

سردار رحیمی بیان داشت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای پر آشوب واقع شده است، ولی با تحرکات دشمن شاهد ایجاد امنیت در کشور هستیم و دشمنان در این حوزه همواره ناکام و ناموفق بودند.

وی به عملیات‌هایی که با یکی از اشرار در سیستان و بلوچستان توسط نیروی انتظامی انجام شده بود، اشاره کرد و گفت: سال گذشته که بنده توفیق خدمت در سیستان و بلوچستان را داشتم خبری داشتم که گروهی از اشرار قصد ورود به کشور را دارند و ما در مسیر آنها کمین‌هایی گذاشتیم، این عملیات در ماه مبارک رمضان انجام شده بود و نیروهای ما توانستند در آغازین لحظات ورود به کشور 5 نفر از آنان را به هلاکت برسانند و یکی از افرادی که دستگیر شده بود، اعلام می‌کرد ما 6 ماه دوره آموزشی برای ورود به کشور را گذرانده بودیم و در اختیار این اشرار کلی تجهیزات و مهمات بود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ بیان داشت:‌علیرغم اقداماتی که برای برهم زدن امنیت در کشور ما می‌شود این اقتدار پلیس ماست که در طول روز هزاران جرم را کشف می‌کنند و پلیس به آن توانمندی و اشراف رسیده است.

سردار رحیمی بیان داشت: در آغاز مدارس و اول مهر شاهد اقدامات خوب پلیس با همکاری شهرداری بودیم در دهه اول محرم نیز بیش از 11 هزار حسینیه، مسجد و دستجات حضور داشتند که در این خصوص نیز تهدیدهای جدی شده بودیم ولی خوشبختانه اتفاق خاصی صورت نگرفت و در 5 هزار دستجات عوامل نیروی انتظامی مستقیماً حضور داشتند و نیروهای انتظامی به دلیل حضور مستقلی که داشت فضا و عرصه را برای مخلان نظم جامعه تنگ کرده بود.

وی بیان داشت:‌ تهران پیشانی نظام است و پلیس تهران نیز به عنوان پیشانی پلیس کشور مطرح می‌شود و این توانمندی را دارد که در کوچک‌ترین زمان ممکن نسبت به برخورد با مجرمین اقدام کند.

سردار رحیمی بیان داشت: ما به آحاد مردم اعلام می‌کنیم که خدمتگزار آنها هستیم و پلیس همراه و یاور تمام دستگاه‌هایی است که فعالیت‌های مختلف فرهنگی،‌اجتماعی، عمرانی و یا تجاری انجام می‌دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها