أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۲۲۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۲ مهر ۱۳۹۶
عبدالرسول دری اصفهانی از سال ۹۳ تا ۹۵ که متهم به جاسوسی شده است مبالغ هنگفتی را از طریف بانک خصوصی و منبع ناشناس دریافت کرده که معلوم نیست برای چه خدمتی این پول‌ها به حساب وی واریز شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، از سال ۱۳۹۵ موضوع اتهام جاسوسی یکی از اعضای تیم هسته‌ای کشورمان مطرح شد و در یکم مردادماه ۱۳۹۵، عبدالرسول دری اصفهانی، مسئول امور بانکی تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با گروه ۵+۱ بازداشت شد.

چندی پیش غلامحسین محسنی اژه‌ای،‌ سخنگوی قوه قضائیه از تایید محکومیت این عضو تیم هسته‌ای کشورمان به جاسوسی خبر داد. گفته شده که وی با دو سرویس اطلاعاتی بیگانه و یک شرکت مشکوک اقتصادی که کارویژه‌اش فروش اطلاعات به سرویس‌های بیگانه‌ است در ارتباط بوده و پول‌هایی هم دریافت کرده است.

با نگاهی به مبالغی که وی در این مدت و پیش از آن دریافت کرده، پول‌های نجومی مشاهده می شود که معلوم نیست برای چه خدمتی به نام وی واریز شده است.

بر اساس اسناد موجود وی در سال‌های ۹۳ و ۹۵ دریافت‌های نجومی و میلیاردی را طی چک‌های مختلف و در بازه‌های زمانی محدود داشته است.

وی در تیرماه سال ۹۵ طی سه فقره چک مبلغ ۳ میلیارد تومان دریافت کرده است و همچنین در ماه بعد یعنی مردادماه سال ۹۵ نیز ۳ میلیارد تومان طی ۳ فقره چک دریافت کرده است. جالب اینجاست که سه میلیارد تومانی که دری اصفهانی در مردادماه سال ۹۵ دریافت کرده است درست زمانی بوده که وی به جاسوسی متهم و بازداشت می‌شود.

با این حال سئوال اساسی اینجاست که چه کسی و چه منبعی چنین مبالغ هنگفتی را به دری اصفهانی داده است؟ این پول‌ها از طریق یک بانک خصوصی به حساب دری اصفهانی واریز شده و مشخص نیست دلیل اعطای چنین پولی به وی چه بوده است؟



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جعفریان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
شماوقتی چکهاراسنددریافت دستمزدهای جاسوسی معرفی میکنید!خوب این چکهاممکنه هرکسی درآن هرچی بخواهد!مبلغ ذکرکند!!!!مهم نقدشدن آنست!!!!وبعدشمامیگوییدازبانک خصوصی به حساب عبدالرسول دری واریز شده است!!!ولی این چکی که شمانشان میدهید!فعلا صادرشده است!!!وآقای دری بایدبه بانک برودوآنرانقدکندویاتوسط عمل بین بانکی!به حساب بانکش انتقالی بگیرد؛وآنگاه به حسابش واردشود!!!ولذانشان دادن این چکها دلیل واضحی برای واردشدن این مبالغ بحسابش نیست!!!چون ممکنه چکهاجعلی وساختگی باشد!!!!!ثانیا-صاحب چک کسی است که این مبالغ رابه دری داده است!!!ولذاهویتش معلوم است!ودرتعجبم چراشما شخص پول دهنده رامجهول اعلام کرده اید!!؟
ثالثا-نکندخدای نکرده استنادشمابه جاسوس بودن دری!همین چکهااست!!!!
اگرچنین است!!!احساس غبن میکنم واحساس گول خوردن!!!یعنی ممکنه شما الکی برای کسانی پاپوش درست کنیدواوراوجریان اورا گناهکاروموحب تعزیرقراربدهیددرحالیکه بااین شواهدمن اورابیگناه میدانم!!!!!
چیزی که برشککم اضافه میکند!آیاواقعاجرم کسیکه دراین درجه ازجاسوسی به نظام لطمه میزند!جرمش فقط پنج سال زندان است!!!!؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
۱
۰
برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها