يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۲۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۲۳ مهر ۱۳۹۶
شهرک نشینان صهیونیست شب گذشته با یورش به شهر الخلیل در کرانه باختری تلاش کردند تا مسجدی را به آتش بکشند؛ اقدامی که با واکنش مردم فلسطین مواجه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه لبنانی العهد، اقدامات خصمانه شهرک نشینان صهیونیست که با چراغ سبز نظامیان این رژیم در اراضی فلسطینی صورت می پذیرد، همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این اقدامات، شهرک نشینان صهیونیست تلاش کردند تا مسجدی را در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری به آتش بکشند.

به دنبال این اقدام، شهروندان فلسطینی برای ممانعت از به آتش کشیده شدن مسجد وارد عمل شده و درگیری شدیدی میان آنها و شهرک نشینان به وقوع پیوست.

طبق اعلام شاهدان عینی در این درگیری شماری از شهروندان فلسطینی زخمی شدند. تلاش صهیونیست ها برای به آتش کشاندن مسجد در نهایت ناکام ماند.

منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها