أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۲۳۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۳ مهر ۱۳۹۶
با محرومیت مهدی کیانی و عارف آغاسی دردسرهای یحیی گل محمدی برای بازی با پیکان افزایش پیدا کرد.
به گزارش پایگاه 598، تراکتورسازی در لیگ هفدهم با شرایط ویژه ای حضور پیدا کرده و با توجه به مشکلاتی که داشته ، نتایج بدی نیز به دست نیاورده است. یحیی گل محمدی که امید زیادی به موفقیت با تراکتور داشت، با علم به محرومیت از جذب بازیکن جدید به این تبریز رفت و کارش را شروع کرد. او اما از همان روزهای ابتدایی بدشانسی های زیادی آورد. مصدومیت های سریالی بازیکنان باتجربه و کلیدی تراکتورسازی که با پارگی رباط صلیبی هادی محمدی شروع شد، همچنان ادامه دارد و حالا یک مشکل بزرگ تر گریبان او را گرفته است.


از ابتدای فصل تراکتورسازان نفراتی مانند هادی محمدی، شهرام گودرزی، محمد نوری، سینا عشوری، مهدی شریفی و محمد ابراهیمی را به دلیل مصدومیت به تناوب از دست داده اند. محمدی که تقریبا در این فصل نمی تواند برای تراکتور بازی کند اما در هفته های گذشته نفرات کلیدی دیگر این تیم نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم شان نبودند.


حالا در شرایطی که وضعیت مصدومان تراکتورسازی برای بازی هفته آینده با پیکان مشخص نیست و احتمالا چند نفر دیگر از آنها نمی توانند تیم شان را همراهی کنند، ماجرای محرومیت مهدی کیانی و عارف آغاسی پیش آمده تا گل محمدی بیشتر از هر کسی کار را برای تیمش سخت ببیند.


از بین مصدومان تراکتورسازی محمد ابراهیمی قطعا به بازی با پیکان نمی رسد. از سوی دیگر سینا عشوری نیز با وجود بهبودی تقریبی اما از نظر بدنی هنوز شرایط ایده آل را به دست نیاورده است. شهرام گودرزی و محمد نوری نیز مدت زیادی دور از تمرینات گروهی بودند و شاید آمادگی لازم را نداشته باشند. همچنین علی طاهران ستاره جوان تراکتوری ها در پای خود احساس درد می کند و به همین خاطر بازی با پارس جنوبی را نیز از دست داد. ضمن اینکه مهدی شریفی به دلیل مصدومیت بینی با شرایط ویژه و با گارد مخصوص در ترکیب حاضر می شود که کار را برایش سخت می کند.


اضافه شدن مهدی کیانی و عارف آغاسی که از سوی کمیته اخلاق محروم شده اند، به جمع غایبان تراکتورسازی کار یحیی را برای انتخاب ترکیب بازهم سخت تر می کند. گل محمدی با شرایط کنونی به نظر می رسد باید از همه نفرات زیر 20 سال خود در ترکیب بهره بگیرد و احتمالا در بازی با پیکان شاهد گمنام ترین تراکتورسازی تاریخ باشیم. مساله ای که شاید تاکنون برای هیچ تیمی در لیگ برتر رخ نداده است.

منبع: ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها