أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۲۳۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۴ مهر ۱۳۹۶
از ویژگی های سایت ساختمون تفکیک استانی است. شما می توانید کالای خود را در استانی که در آن کالای خود را ارائه می دهید، ثبت کنید و مشتریان نیز می توانند با توجه به استان محل سکونت خود، کالای مورد نظرشان را جستجو کنند.

رپرتاژ خبری/ امروزه با وجود اینکه بسیاری از کارها بصورت اینترنتی صورت می گیرد و با وجود تبلیغات اینترنتی گسترده در دنیا و تاثیرگذاری آن بر درآمد شرکت ها، اما هنوز بسیاری از مدیران شرکت ها، صاحبان کسب و کار و فروشندگان در مورد تاثیرگذاری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی شک دارند و آن را برای بازار ایران مفید نمی دانند. اما این دسته کاملا در اشتباه هستند؛ درست است که سرعت رشد و ورود تکنولوژی در ایران نسبت به کشورهای پیشرفته کمتراست اما با توجه به جوان بودن جمعیت ایران و علاقه این جمعیت جوان به تکنولوژی های جدید، تبلیغات اینترنتی قطعا به زودی جای پای خود را پیدا خواهد کرد و شرکت ها بودجه ای برای تبلیغات اینترنتی در نظر خواهند گرفت. نسل دیروز وابسته به کتاب و روزنامه و رادیو و تلویزیون بود؛در نتیجه تبلیغات سنتی قابل توجه آن ها بود. در حالیکه نسل امروز با اینترنت و گوشی های هوشمند بزرگ شده اند،در نتیجه با تبلیغات آنلاین و هوشمند ارتباط برقرار می کنند.

حتی اگر شما بهترین محصول را تولید می کنید، به این معنی نیست که همه در مورد آن می دانند.اینترنت توانایی ارتباط با میلیون‌ها انسان در جای جای دنیا را دارد و می‌تواند برای شما بازارهای هدفی تازه و جهانی تعریف کند. اگر شرکت نوپا و کوچکی هستید، با کمک بازاریابی اینترنتی می توانید با مجموعه های بزرگ و قدیمی رقابت کنید.این روش نسبت به دیگر روش‌ها، کم هزینه‌تر و پربازده‌تر می‌باشد و بدون شرکت در نمایشگاه ها و هزینه های زیاد تبلیغات رادیویی و تلوزیونی، می توانید تجارتی کم هزینه و سوآور را تجربه کنید.

سایت ساختمون چه کمکی به شما می کند؟

وب سایت ساختمون یک سایت تخصصی در حوزه صنعت ساختمان است. این وب سایت به عنوان مرجع نیازمندی های اینترنتی در ایران به شمار می رود و به طور تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان را پوشش می دهد.

وب سایت ساختمون آمده است تا شما را برای ورود به دنیای هیجان انگیز و جذاب دیجیتال، مجهز کند. این وب سایت، محلی برای معرفی شرکت ها و ارائه دهنده­گان خدمات و معرفی محصولات در حوزه ساختمان می باشد، محصولاتی نظیر درب ضد سرقت و کرکره برقی و سقف کاذب و ....

هر شرکت می تواند یک صفحه اختصاصی جهت معرفی خدمات و فروش محصولات خود در این سایت داشته باشند. در واقع اگر شما صاحب کسب و کار ساختمانی هستید و در حوزه خدمات ساختمانی فعالیت دارید، می توانید از طریق وب سایت ساختمون کالای خود را به مشتریان عرضه کنید. وب سایت ساختمون در بیش از 20 استان فعال می باشد و بیش از 10000 کالا و خدمات در ساختمون به ثبت رسیده است.

از ویژگی های سایت ساختمون تفکیک استانی است. شما می توانید کالای خود را در استانی که در آن کالای خود را ارائه می دهید، ثبت کنید و مشتریان نیز می توانند با توجه به استان محل سکونت خود، کالای مورد نظرشان را جستجو کنند.

وب سایت ساختمون برای معرفی کالاهای ساختمانی از گروه های مختلفی مانند گروه دکوراسیون داخلی، درب و پنجره، دیوارپوش، کفپوش، تاسیسات ساختمان، محوطه سازی و نما، ساخت وساز، شهرسازی و ترافیک، برق و ایمنی، مصالح ساختمانی و ... تشکیل شده است. هریک از این گروه ها خود شامل زیرگروه های متعددی هستند که در مجموع کلیه مایحتاج ساختمانی را پوشش می دهند. برخی از این زیرگروه ها شامل انواع پرده، پارتیشن، شومینه، تجهیزات ساختمان، انواع شیشه ساختمانی، درب اتوماتیک، درب ضد حریق، پنجره آلومینیومی، دوربین مدار بسته، شیرآلات بهداشتی، کابین دوش، روشویی، سقف کاذب، بتن، گچ و سیمان و ... می شود. زیرگروه های پارتیشن، دوربین مدار بسته و سقف کاذب جزو گروه های پربیننده و پر بازده سایت ساختمون است.

دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته، دستگاهی است که تصاویر را دریافت و به دستگاه ضبط کننده و نمایش دهندهانتقال می دهد. این دوربین‌ها به هدف نظارت و امنیت یا پیشگیری از وقوع جرایم به کار برده می‌شوند.

در وب سایت ساختمون دوربین مدار بسته در گروه "برقی، روشنایی، ایمنی" و در زیر گروه "سیستم های ایمنی ساختمان" قرار دارد. در این گروه شرکت های فعال در حوزه فروش سیستم های دوربین مداربسته و نصب دوربین مدار بسته خدمات خود را ارائه می نمایند و همچنین شامل لیستی از انواع محصولات دوربین مداربسته تحت شبکه، بیسیم، دوربین های مداربسته اسپید دام و دید در شب و تجهیزات جانبی سیستم های نظارت تصویری، می باشد.از ویژگی های برتر این بخش سایت می توان به دسته بندی در شهر های کشور اشاره کرد، دسته بندی شهری در این بخش سایت می تواند بهترین گزینه برای آشنایی با فعالان در این حوزه در شهر های کشور است، اگر شهر شما هم در لیست شهرهای این وب سایت است و به دنبال خرید دوربین مدار بسته و نصاب هستید و یا خود فروشنده دوربین مداربسته هستید، به این بخش سایت سر بزنید.

سقف کاذب

سقف کاذب به سقف ثانویه گفته می شود که پایین تر از سقف اصلی قرار داردو تمامی ضعفهای سقف اصلی را می پوشاند.

سقف کاذب در گروه "سایر" و در زیر گروه "اجرای سقف" قرار دارد. در این گروه شرکت های فعال در زمینه تولید و اجرای انواع سقف های کاذب اعم از سقف های کاذب آلومینیومی، شیشه ای، پانل گچی، سقف کاذب کناف و ... ، خدمات خود را ارائه می دهند. در این گروه نیز دسته بندی بر اساس شهرها ارائه شده است و مشتریان به راحتی می توانند در شهر خود سقف کاذب مورد نظر خود را جستجو کنند.

پارتیشن

پارتیشن ادارییکی از فاکتورهای مهم در طراحی فضاهای اداری است. در سال های اخیر با پیشرفت و تولید انواع پارتیشن ها، استفاده از آن ها در طراحی ادارات و شرکت ها از محبوبیت خوبی برخوردار شده است. پارتیشن ها درحالیکه ظاهر مدرن و حرفه ایی به محیط کار می بخشند هزینه ها را نیز کاهش می دهند و کارایی و بهره وری محیط های کاری را بهبود می بخشند.

در وب سایت ساختمون پارتیشن در گروه "دکوراسیون داخلی" قرار دارد. در این گروه شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش انواع پارتیشن، اعم از پارتیشن های آلومینیومی، شیشه ای، تک جداره، دوجداره، MDF و پارتیشن های متحرک، خدمات خود را ارائه می دهند. در این گروه نیز دسته بندی بر اساس شهرها ارائه شده است و مشتریان به راحتی می توانند در شهر خود انواع پارتیشن های موجود و شرکت های ارائه دهنده آن ها را جستجو کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها