أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۲۴۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۵ مهر ۱۳۹۶
نباید تماشاچی شوی ترامپ باشیم. عبور از گردنه ترامپیسم، سهل‌تر از گردنه‌هایی است که تاکنون به سمتی از آن عبور کرده‌ایم.
به گزارش پایگاه 598، «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

روزنامه رسالت در یادداشتی به قلم محمدکاظم انبارلویی نوشت: ترامپ خود را ملزم به هیچ عهد و پیمانی نمی‌داند و آن را هم به همپیمانان و هم رقبای جهانی خود اعلام کرده است. این عریان‌ترین سیمایی است که می‌توانیم از آمریکای امروز داشته باشیم.

یک حقیقت برای ما روشن است و آن اینکه دیپلماسی خارجی آمریکا براساس راهبرد «سرکاری» بسته می‌شود.

آمریکایی‌ها ۵۰ سال است فلسطینی‌ها را سرکار گذاشتند و با مذاکرات صلح آنها را سرگرم کرده‌اند.

استکبار جهانی از متن و روح هر مذاکراتی فقط توسعه و تسلط خود را در منطقه دنبال می‌کند و طرف مذاکره را «سرکار» می‌گذارد تا او فرصت اندیشیدن درست برای دفاع پیدا نکند.«حزب‌الله» و «حماس» با خروج از این برنامه «سرکاری» در راهبرد آمریکا در منطقه اخلال و آن را بلاموضوع کردند.


زیست انقلابی ما، اداره کشور، درک راهبردهای دفاعی ما، فکر کردن به اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی و اجتماعی و... دستور کار همیشگی ملت و دولت ایران باید باشد. آمریکا با سرگرم کردن ما در جنگ سخت و نبرد نرم و اخیراً جنگ دیپلماتیک می‌خواهد ما را از مسیر درست حرکت کردن در مدار راهبردهای نظام و رهبری دور کند.


برجام نه مسئله اول و نه مسئله آخر است. وزن و ضریب آن در پردازش به مسائل اصلی انقلاب باید مشخص شود و ما مسیر خود را در خط امام و رهبری نباید گم کنیم.

عبور از گردنه ترامپیسم سهل‌تر از گردنه‌هایی بوده که تاکنون از آن به سلامت عبور کرده‌ایم.هفته گذشته آقای رئیس‌جمهور در دفاع از برجام به عنوان حمله و هشدار به آمریکا چیزی کم نگذاشت.

ویژگی سخن او در دفاع از سپاه به عنوان یک رکن بزرگ در حفظ امنیت ملی قابل تقدیر است اما متأسفانه روزنامه‌های دوم خردادی در اوج بدعهدی آمریکا هنوز از بزک کردن چهره دشمن خجالت نمی‌کشند.

آنها سخنان رئیس‌جمهور را در صفحه اول خود یا واتاب ندادند یا اگر دادند ناظر به این موضع‌گیری صریح و روشن ضد آمریکایی نبود. این رسانه‌ها باید تکلیف خود را با مردم معلوم کنند.

آنها نمی‌توانند از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه بگیرند اما به نفع فرهنگ و ارشاد آمریکایی کار کنند.

مگر همین رئیس‌جمهور نبود که آنها برای دفاع از او سنگ تمام گذاشتند پس چه شده است که مواضع صریح ضد آمریکایی و منطبق بر صیانت از امنیت ملی او را سانسور یا کم رنگ می‌کنند؟!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها