يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۴۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۵ مهر ۱۳۹۶
سخنگوی ستاد اربعین استان تهران، مرز مهران را به عنوان گذرگاه خروجی زائران اربعین در استان تهران معرفی کرد و افزود: هماهنگی برای بازگشایی مرز چهارم نیز آغاز شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حمید گودرزی ضمن ارزیابی وضعیت ثبت نام ها برای پیاده روی اربعین گفت: هم اینک ۵ کمیته شکل گرفته است و ماموریت استان تهران در نجف می باشد که ۱۵۰ هزار غذا در شبانه روز سرو خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ثبت نام ها آغاز شده است و از مردم می خواهیم از مجاری قانونی تردد کنند. سال گذشته سه مرز باز بود و امسال یک مرز دیگر نیز بازگشایی شده است.گودرزی افزود: تردد زائران استان تهران از مرز مهران می باشد و هماهنگی های خوبی انجام گرفته است و هماهنگی برای بازگشایی مرز چهارم نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به آمار زائران دو میلیون و ۵ هزار نفری زیارت اربعین حسینی در سال گذشته گفت: امسال آمار ثبت نام ها احتمالا به بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر برسد و از مردم می خواهیم از طرق دیگر به جز سامانه سماح ثبت نام نکنند.

گودرزی در خصوص مبلغ نهایی پرداخت برای پیاده روی اربعین اظهار کرد: در سامانه سماح ۶۲۰۰ تومان از سوی هلال احمر و رقم ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و ۴۰ دلار به صورت ریالی از عزیزان دریافت می شود اما اصرار داریم مبلغ بیمه را حتما واریز کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها