أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۲۴۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۵ مهر ۱۳۹۶
فاطمه حسینی که فعالیت وی در مجلس مورد انتقاد اصلاح‌طلبان است، در هیئت همراه رئیس قوه مقننه، راهی روسیه شد ه بود و باید پرسید که ماموریت وی در این سفر چیست و برای چه هدفی این هیئت را همراهی می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، هنوز تکلیف دستاوردهای سفر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به قاره سبز و حضور در کشورهای پرتغال و فرانسه و مراکز تفریح این کشورها که خود به عنوان یک تور گردشگری محسوب می‌شود، مشخص نشده که حالا شاهد حضور برخی از اعضای مجلس در کشورهای خارجی دیگر هستیم. 

این در شرایطی بود که حتی روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد درباره این نوع سفرها نوشت: «بهتر است مشخص شود که نتیجه این رایزنی‌های فرهنگی چه بوده است و یادداشت‌های تفاهم و همکاری امضا شده میان طرفین چه دستاوردی به ارمغان خواهد آورد و به طور مشخص نتیجه این سفر چه خروجی ملموسی خواهد داشت؛ پرسشی که به قوت خود باقی است و شفاف سازی بیشتری را مطالبه می‌کند.»

در همین راستا علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور حضور و سخنرانی در صد و سی و هفتمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس پنج شنبه - ۲۰مهرماه- عازم سن پترزبورگ روسیه که به دنبال آن هیئت همراهی از نمایندگان مجلس نیز در این کشور حضور یافتند.

در این سفر کاظم جلالی، یوناتن بت کلیا، مصطفی کواکبیان، اسماعیلی، اسدالله عباسی، مهدی فرشادان، کوروش کرم‌پور و خانم سیده فاطمه حسینی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دکتر لاریجانی را در این سفر همراهی کرده و به عنوان اعضای هیأت پارلمانی در مجمع عمومی و کمیته‌های فرعی اجلاس اتحادیه بین المجالس شرکت خواهند  داشت.

با این حال مشخص نیست که چرا رئیس مجلس را این تعداد از نمایندگان همراهی کرده و این افراد چه کارویژه خاصی دراین سفر داشته‌اند. به عنوان مثال فاطمه حسینی که دختر صفدر حسینی نجومی بگیر معروف است در این سفر حضور داشت که معلوم نیست وی با چه ماموریتی این هیئت را همراهی می‌کرد.

جالب اینجاست که فعالیت وی در مجلس نیز چندان به چشم اصلاح‌طلبان هم نمی‌آید و در این راستا به چند تذکر و حضور منفعلانه بسنده شده است. از این لحاظ به نظر می‌رسد که بایستی در این سفرها افراد متخصص‌تر، فعال‌تر و با تجربه‌تر حضور یابند تا کشورمان به اهداف خود بیشتر نزدیک شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶
۴
۰
پول كم اورده اين فرزند ذخاير انقلاب
پاسخ
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶
۴
۰
فرنگ است و جاي ژن هاي خوب!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶
۴
۰
خودشونو مسخره میکنند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶
۲
۱
ادم زده میشه از انقلاب و هرچه هست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶
اینها آمده اند برای اینکه ما دیگر انقلاب نکنیم.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
۲
۱
حالا خانم حسینی شاید متوجه نیست و هنوز به بلوغ سیاسی نرسیده اما چرا اقای لاریجانی اجازه داده که همراهیش کنه فتامل؟
پاسخ
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
۲
۰
فكر كنم رفته يه كاري بكنه اسمشو درست بلد نيستم راه زني بود؟ راي زني بود؟ رگ زني بود؟ تيغ زني بود؟
دخيخا نميدونم چي بود ولي خلاصه رفته يه چيزي بزنه بياد سخت نگيريد اينم مثل دختره اون وزيره مظلومه
پاسخ
لاریجانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
۳
۰
اصولا کسی که 20 دقیقه ای برجام تصویب میکند، حقوقهای نجومی را قانون مند میکند!
حقوق های مادام العمر نمایندگان را پر و بال میدهد! نمایندگان مجلس در حین نمایندگی بدنبال تبدیل وضعیت استخدامی خود از محل خدمت قبلی به وزرات نفتند!
...
چقدر نماینده ارزشمند خانم در مجلس اونوقت این طرف می بره!
...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
۳
۰
خدايا شاهد باش چه كساني براي ما تصميم مي گيرند
عاقبت انتخاب بدون بصيرت
پاسخ
یابو علفی از بالاشهرتهران
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶
بنام خداسلام علیکم ؛؛؛مابرای شما تصمیم می گیریم ؛ چراشاکی می شوید؟خودتان به ماها درانتخابات ریاست جمهوری رای دادید -التماس دعا
ح ع
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
۳
۰
نمایندگانی مانند مدرس!؟کاری که ندارند بهتر است همیشه در سفرخارجی باشند!با حق ماموریتهای آنچنانی ! روزی که کاسه صبر مردم بیچاره لبریز شدخواهند فهمید که حق کشی چه عاقبتی دارد!
پاسخ
شیرمجمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
۲
۰
آقایان رییس کمسیون اصل نود و... فانوس دست گرفته‌اید احمدی‌نژاد را محکوم کنید دزد وبز حاضر چرا ماله کشی میکنید
پاسخ
کرمی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶
۱
۰
بعد ا ز چهار سال شیپور برداشته اند احمدی نژاد چهار هزار ملیارد محکوم شده در حالی که اسنادی که وکیل به دادگاه داده زمان ریاست جمهوری به خزانه برگشت داده شده اما رسانه ها این را منتشر نمی کنند اما جاسوسی .کرسنت توتال دو سا صادرات گاز به ترکیه چهار سال در جا زدن بلکه پس رفت کشور را دستگاه محترم قضا نمی بیند دختر صفدر زالو از حق خودشان از انقلاب می گویند پس من که سی سال است در بسیج بدون چشم داشت با افتخار کار می کنم مادر شهید فامیلمان که تازه فوت کرده مادر وهمسر حججی ها چی باید بگن خجالت بکشید دادگاه عدل الهی واسطه وزیر سبیلی نمی پزیرد
پاسخ
شیرمجمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
واقعانمایندگان مجلس فکر کردند برای چی چهار سال جای کس دیگر را اشکال کردند بابا دولت کشور را به بیچارگی میکشاند بین المجالس تا به حال چه باری ا رو دوش مردم برداشته بگید مردم بدانند گندم کاران دادشان را کجا ببرند گندم دادن دولت جای زمینش بلال کاشتند برداشت کرده اند هنوز پول گندم تسویه نشده شرکت فولاد هفت الماس قزوین که روزگاراحمدی نژاد ۱۰۰۰پرسنل داشت بعد روی کار آمدن روحانی ۴۰۰نفر اخراج کرده الانم چهار ماه میکشه حقوق بده اخه از گندکاری های این دولت کدامش را می شه ندید گرفت تور رو به خدا اگر نمی توانید کاری کنید مجلس نیایید والله قسم یک ثانیه اش جواب دارد همسایه ای داریم میگفت مادر باجناق من چند سال قبل فوت کرده به خوابم آمدگفت یک درب پلاستیکی بدون اجازه از جایی برداشته ام الان هر روز داغ می کنند میریزند روی دستم بروید حلالیت بخواهید پس چرا این قدر بی خیال وولنگار جا خوش کردید هر کس هر غلطی دلش میخواهد بکند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها