يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۵۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۲۷ مهر ۱۳۹۶
​با توجه به انتشار مطلبی تحت عنوان: "حذف واژه «فارس» از نام خلیج فارس توسط سایت رسمی بانک صادرات امارات" در فضای مجازی، روابط عمومی بانک صادرات ایران ضمن تکذیب موضوع، توضیحات زیر را جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی صحیح به هموطنان گرامی ارائه می نماید.
به گزارش پایگاه 598، با توجه به انتشار مطلبی تحت عنوان: "حذف واژه «فارس» از نام خلیج فارس توسط سایت رسمی بانک صادرات امارات" در فضای مجازی، روابط عمومی بانک صادرات ایران ضمن تکذیب موضوع، توضیحات زیر را جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی صحیح به هموطنان گرامی ارائه می نماید:

«در سایت بانک صادرات ایران– منطقه خلیج فارس، هیچگاه چنین متنی به زبان های انگلیسی و عربی درج و منتشر نشده و اساساً خبر مذکور کذب و غیر واقعی می باشد.

لازم بذکر است بانک صادرات ایران دارای ٨ شعبه در کشور امارات متحده عربی بوده که این شعب در حال رقابت فشرده با بانک های معتبر بین المللی هستند و خوشبختانه با ارائه خدمات مطلوب، همواره عملکرد این واحدهای بانکی مثبت و رو به رشد ارزیابی می‌گردد لذا بنظر می رسد مطالب بی پایه و اساس مطرح شده، صرفاً در راستای تضعیف قدرت رقابتی بانک صادرات ایران بعنوان بازوی توانمند اقتصادی و بانکی نظام مقدس جمهوری اسلامی، صورت گرفته است.

بدیهی است کذب اتهام یاد شده به سادگی و با مراجعه به آدرس اینترنتی بانک صادرات امارات متحده عربی (www.banksaderat.ae) قابل اثبات خواهد بود. »
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها