يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۳۰۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۳ آبان ۱۳۹۶
فرمانده یگان ویژه تهران
فرمانده یگان ویژه تهران تاکید کرد تماشاگران برای روز دربی از آوردن اشیا ممنوعه خودداری کنند.
به گزارش پایگاه 598، سردار مطهری زاده فرمانده یگان ویژه تهران در حاشیه مراسم تجلیل از برقرار کنندگان نظم و امنیت فوتبال و نشست هم اندیشی شهرآورد ٨٥ در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: مسابقات ورزشی حساسیت خاص خود را به همراه دارد بویژه بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال که این دیدار برای دوتیم و تماشاگران آنها بازی بزرگی محسوب می شود و فضای ویژه ای دارد.

مطهری زاده گفت: پلیس، با تجربه ای که از این دیدارها دارد به حساسیت های آن کاملا واقف است و نیروها را بر اساس برگزاری این رویداد آموزش می دهد و آماده می کند و برنامه ریزی برای آن هم از هفته ها و ماه ها قبل شروع می شود.

وی به اهمیت فضای مناسب برای برگزاری شهرآورد تاکید کرد و توضیح داد: پلیس فضای مفرحی را به وجود می آورد که تماشاگران با احساس امنیت از این دیدار لذت ببرند به همین دلیل برنامه ریزی ها برای کلیه موارد از جمله ورود و خروج تماشاگران انجام شده است و نیروها نیز بر همین اساس آموزش دیده اند.

مطهری زاده عنوان کرد: پلیس به خدمتگزاری مردم افتخار می کند و از تماشاگران شهرآورد هم انتظار همکاری دارد تا با رعایت قوانین مربوط به برگزاری هر مسابقه، از آوردن اشیا ممنوعه خودداری کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها