أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۳۱۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۰۶ آبان ۱۳۹۶
چناچه به دنبال سفری ارزان و مقرون به صرفه هستین ، حتما قبل از خرید بلیط چارتر یک سر به وب سایت جاینت بزنید.
رپرتاژ خبری/ حتما تا به حال واژه چارتری به گوشتان خورده است. برای کسانی که برای اولین بار با این واژه روبرو می شوند لازم است ذکر شود که معنی این کلمه اجاره یا دربست کردن است و منظور از آن پروازهایی است که توسط یک شرکت به صورت دربست از یک ایرلاین اجاره شده و ایرلاین فقط مجری پرواز است. مزیت عمده این بلیط ها ارزان و مقرون به صرفه بودن آن است. اما در صورت خرید اینگونه بلیط ها امکان بازگرداندن و کنسل کردن بلیط نیست. تنها جایی که امکان استرداد و کنسل کردن بلیت چارتری فراهم شده است در سامانه هوشمند گردشگری جاینت است. با استفاده از این سامانه در عین اینکه می توانید تمامی پروازهای تعریف شده داخلی و خارجی (بزودی) را در لحظه مشاهده و با مناسبترین قیمت خریداری کنید، در صورت انصراف از سفر، می توانید بلیط مورد نظر را کنسل کنید.

چناچه به دنبال سفری ارزان و مقرون به صرفه هستین ، حتما قبل از خرید بلیط چارتر یک سر به وب سایت جاینت بزنید.

وب سایت جایت کاملترین سایت خرید تور مسافرتی، رزرو هتل و بلیط هواپیما شامل پروازهای داخلی و خارجی (بزودی) با ارائه بلیط از 1000 ایرلاین جهان میباشد. برای رسیدن به مقاصد محبوب خود نیاز به هزینه های بالا ندارید و مناسب ترین قیمت روز بلیط از سامانه هوشمند جاینت امکانپذیر میباشد.

تا حالا شده به استرداد بلیط چارتر فکر کنی؟
بله به این مورد فکر کرده اید ، ولی این مورد در هیچ سایتی ممکن نیست به جز وب سایت جاینت ،کنسلی بلیط چارتر برای اولین بار در سامانه هوشمند جاینت امکانپذیر گردیده است.

نحوه خرید بلیط چارتر
برای خرید بلیط چارتر فقط کافی‌ است در مرحله اول وب سایت معتبر https://giant.ir را در موبایل یا کامپیوتر خود باز کنید، مبدا و مقصد، تاریخ سفر و همچنین تعداد همراهان خود را مشخص کنید تا لیست متنوعی از پروازها با ایرالاین‌های مختلف، ساعات پرواز متفاوت و البته قیمت های متنوع را مشاهده کنید، حالا مناسبترین پرواز را انتخاب کنید و هزینه بلیط خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنید.
طبق تصویر زیر قابلیت استرداد برای تمامی سفر ها میسر میباشد


معرفی لیست شهر های پرتردد بلیط چارتر
بلیط چارتر تهران
بلیط چارتر مشهد
بلیط چارتر کیش

بلیط چارتر اصفهان
بلیط چارتر اهواز
همچنین اگر علاقه‌مند هستید که درباره جاذبه‌های دیدنی شهرهای توریستی و پرطرفدار دنیا بیشتر بدانید، مطالب جالب توجهی در وبلاگ جاینت وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم خواندن آنها را از دست ندهید.

تصاویر و فیلم های با کیفیت گردشگری داخلی و خارجی در کانال تلگرام جاینت به آدرس: https://t.me/gianttravel
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها