أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۳۲۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۰۷ آبان ۱۳۹۶
نماینده مردم دشت آزادگان گفت: روزی می رسد که دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران آخرین موضع گیری خود را درباره برجام داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به گزارش اخیر وزارت امور خارجه پیرامون برجام اظهار داشت: امروز برجام موضوع بسیار مهم و حساسی برای کشور و دنیا محسوب می‌شود و همه نمایندگان مجلس، دولت و تمامی اقشارسیاسی دغدغه های خود را در این زمینه دارند.

وی افزود: با توجه به مواضع اخیر ترامپ علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی انسجام و هم بستگی گروه های سیاسی در قبال گزافه گویی های غرب بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد.

ساعدی تصریح کرد: در حال حاضر کمیسیون امنیت ملی برای رسیدن به یک نتیجه مشخص در مقابل کارشکنی های امریکایی ها بحث و بررسی می کند و براساس پیش بینی ها و بهترین تحلیل ها بهترین تصمیم را اتخاذ خواهد کرد. در واقع نمایندگان مجلس و خانه ملت هرگز اجازه نخواهند داد که کوچکترین تعدی حقوقی به این مرز و بوم صورت گیرد.

 نماینده مردم دشت آزادگان یادآور شد: برجام یک منشور بین المللی است و معاهده سیاسی و حقوقی میان چند کشور دنیا محسوب می‌شود و اگر غربی ها نخواهند با مفاد این توافق نامه هم سو باشند روزی می رسد که دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران آخرین موضع گیری خود را درباره برجام داشته باشند.

وی در پایان با بیان این که در وقت مناسب و در صورت عدم پای بندی غرب به برجام ایران فعالیت غنی سازی خود را به حالت اولیه بازمی‌گرداند، خاطر نشان کرد: هیچ گاه از حقوق ملی مان نمی گذریم و با وجود ظرفیت هایی که در اختیار داریم اعم از کارشناسان و ابزارهای لازم در صورت عدم پای بندی غرب به برجام ما نیز فعالیت های غنی سازی خود را مجددا از سر خواهیم گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها