أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۳۳۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۶
هفته یازدهم لیگ برتر؛
تیم فوتبال استقلال تهران عصر سه شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت تهران بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان شفر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه 598، وینفرد شفر در سومین تجربه حضورش در لیگ برتر با تیم استقلال، نخستین پیروزی را با این تیم به دست آورد. پیروزی استقلالی ها در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل نفت تهران در حالی به دست آمد که جابر انصاری با درخشش خیره کننده اش در این بازی نقش مهمی در ثبت این نتیجه داشت.

شاگردان شفر بعد از آن که یک نیمه را با تساوی صفر - صفر به پایان رساندند، در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری را نسبت به حریف خود به نمایش گذاشتند و بارها تا باز کردن دروازه حریف پیش رفتند. در این دیدار برای نخستین بار، فرید محمدی زاده مدافع تیم نفت در دقیقه ۵۵ دروازه تیم خودی را باز کرد تا آبی پوشان برای اولین بار با شفر در لیگ برتر مقابل حریف خود پیش بیفتند. 

سپس جابر انصاری در دقیقه ۶۵ روی یک حرکت تاکتیکی و تیمی دومین گل آبی پوشان را به ثمر رساند تا خیال آبی پوشان تا حدودی بابت پیروزی در این بازی راحت باشد.

در دقیقه ۹۰ بازی هم امید ابراهیمی با خطای مدافع نفت در محوطه هجده قدم سرنگون شد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد. این ضربه را خود امید ابراهیمی زد و در حالی که توپ به وضوح از خط دروازه تیم نفت عبور کرده بود، داوران مسابقه این گل را نپذیرفت تا این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان برسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها