أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۳۴۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۰ آبان ۱۳۹۶
او با ما ناعادلانه رفتار می‌کند!
«قضاوتم این است که طی ماه‌های پس از برگزاری انتخابات، آقای روحانی با هر توجیهی که هنوز توضیح نداده‌اند نسبت به کسانی که برای وی مایه گذاشتند غیر عادلانه برخورد کردند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، حسن رسولی، عضو شورای شهر تهران و از اعضای شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری ایلنا گفته است:

«قضاوتم این است که طی ماه‌های پس از برگزاری انتخابات، آقای روحانی با هر توجیهی که هنوز توضیح نداده‌اند نسبت به کسانی که برای وی مایه گذاشتند غیر عادلانه برخورد کردند.»

*عبور چپ‌ها از روحانی و طلاق سیاسی اصلاح‌طلبان از دولت، تئوری تحلیلی مهمی بود که نشانه‌های آن در روزهای جاری یکی یکی در حال عیان شدن است.

این نشانه‌ها همچنین به قدری پرتعداد و بزرگ بوده‌اند که دیگر جای هیچ انکاری باقی نمی‌ماند و به نظر می‌رسد در پرتو سکوت خواص کشور، نقشه‌ای که جریان خاص برای مابعد این عبور طراحی کرده است، با مشکلات کمتری برای اجرا مواجه باشد!

قبل از رسولی و فقط طی ۲ هفته اخیر، بهزاد نبوی هم منکر هرگونه ائتلاف میان روحانی و اصلاح‌طلبان شده است.[۵] عبدا... ناصری، عضو شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز که پیش از این جزو منکرین طلاق از روحانی بوده است اما حالا از این می‌گوید که روحانی اگر مختار باشد؛ اصلاح‌طلبان را رها خواهد کرد.[۶]

صحبت‌های اصلاح‌طلبان درباره بی‌مهری روحانی و ناعادلانه بودن رفتارهای او اما در حالیست که رفتار آقای روحانی نسبت به دولت اول خود هیچ تغییری نکرده است و مشخص نیست اصلاح‌طلبان از کدام بی‌مهری و بی‌عدالتی می‌نالند؟

آقای روحانی در دولت اول خود نیز با اینکه وزارتخانه‌های کلیدی‌اش را به اصلاح‌طلبان نداد اما باز هم چپ‌ها عنوان می‌کردند که فدائیان دولت هستند و باید دست روحانی و ظریف را بوسید.[۷] اکنون نیز اوضاع تغییری نکرده و حتی کابینه دولت دوازدهم به نوعی اصلاح‌طلب‌تر از دولت قبل نیز به‌شمار می‌رود اما شاهدیم که دیگر خبری از آن تعریف و تمجیدها نیست چون قرار است که جریان چپ از روحانی عبور کند...

نسبت اصلاح‌طلب بودن استانداران روحانی در دولت دوازدهم نیز حتی نسبت به دولت قبل، افزایش یافته است و از این جهت نیز اثری از بی‌مهری دولت نسبت به اصلاح‌طلبان دیده نمی‌شود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها