يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۳۵۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۳ آبان ۱۳۹۶
کاروان امت محمد(ص) متشکل از اهل سنت ایران صبح امروز از نجف به جمع راهپیمایان اربعین حسینی پیوست و راهی کربلا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، جمعی از اهل‌سنت ایران شامل روحانیون و فعالان اجتماعی و فرهنگی استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و گلستان در قالب کاروان‌های «امت محمد (ص)» در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت خواهند کرد. مجموع اعضای این کاروان‌ها به حدود 80 نفر می‌رسد.

کاروان ها از شهرهای مختلف ایران حرکت کرده و  در بین راه مورد استقبال و میزبانی مردم شهرهای مختلف قرار گرفتند.اعضای همه کاروان ها در مقصد ابتدایی خود در شهر نجف اشرف با نماینده مقام معظم رهبری در عراق حجت الاسلام سید مجتبی حسینی نیز دیدار کردند.

امروز صبح کاروان‌ها حرکت خود را از نجف اشرف بسمت کربلای معلی آغاز کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها