يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۳۶۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۱۴ آبان ۱۳۹۶
مراسم ترحیم پدر فرمانده نیروی قدس سپاه، امروز تهران برگزار شد که در آن، فرماندهان عالی رتبه مقاومت در منطقه، حضور داشتند.
عصر امروز یکشنبه مراسم ترحیم پدر سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور گسترده مقامات و مسئولان داخلی و خارجی در مصلای تهران برگزار شد.

از مسئولان عالی رتبه داخلی، سرلشکر باقری، سرلشکر جعفری، سرلشکر رشید، سرلشکر ایزدی، سردار پاکپور، سردار فدوی، سردار حاجی زاده، علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری و بسیاری از مقامات و مسئولان دیگر کشورمان حضور داشتند.

اما نکته قابل توجه، حضور گسترده سران گروه‌های مقاومت منطقه به خصوص عراق در این مراسم بود؛ در ذیل، به تفکیک اسامی، تصاویر و مشخصات فرماندهانی که در مراسم حضور داشتند را ببینید:

جمال جعفر محمد علی آل إبراهیم ملقب ابومهدی المهندس

فرمانده حشد الشعبی - عراق

هادی العامری

رئیس سازمان بدر - عراق

رمضان عبدالله

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حجت‎الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری

دبیرکل گردان‌های حزب الله - عراق

ابو آلا الولائی

دبیرکل گردان‌های سید الشهدا(ع) - عراق

حجت الاسلام قیس خزعلی

دبیرکل گروه مقاومت اسلامی عصبائب اهل الحق - عراق


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها