يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۳۶۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۵ آبان ۱۳۹۶
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که سرمربی تیم ملی بحث طلب خودش را می‌کند و به همین دلیل اعتراض کرده است.

به گزارش پایگاه 598 ، عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط تیم ملی که از سوی کارلوس کی‌روش وضعیتی نه‌چندان مطلوب عنوان شده و اینکه مشکلات مالی همچنان برنامه‌ها را مختل می‌کند، اظهار داشت: آن شرایطی که من خبر دارم، چندان هم بد نیست. با توجه به کمک‌هایی که باید به ما بشود تا تیم‌های ملی را تقویت و پشتیبانی کنیم و کنار آن تلاش‌هایی که رئیس فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد، به‌نظرم تلاش‌های تاج برای مهیا کردن شرایط خوب، بیش از اندازه است. درست است در بعضی موارد ما چند روزی عقب افتاده‌ایم که آقای تاج تلاش می‌کند این مشکل حل شود.

وی در پاسخ به این مسائل که بعضی مواردی که کی‌روش می‌گوید مربوط به چه موضوعی می‌شود، گفت: فکر می‌کنم بحثی که از سوی آقای کی‌روش هم مطرح شده است، مربوط به طلب خودش می‌شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که اما کی‌روش اعلام کرده موضوع دستمزد خودش نیست و بحث آماده‌سازی تیم ملی را دارد، چون دغدغه‌اش صعود به دور دوم جام جهانی روسیه است، گفت: فکر می‌کنم با دیدارهای دوستانه‌ای که برای آماده‌سازی تیم ملی مشخص شده، ما جزو تیم‌های ملی پیش‌رو هستیم. با شرایطی که برای ما وجود دارد، باید مسائل را بسنجیم و بعد صحبت کنیم که به‌نظرم تا به اینجا تاج خوب کار کرده و می‌کند. امیدواریم دولتمردان هم به‌خوبی از برنامه‌های تیم ملی حمایت کنند تا بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش: حقوق من 7 ماه هم عقب افتاده، برای 3 روز اعتراض کنم؟!

طالقانی که رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان است در پاسخ به این سؤال که درباره اعزام مصدومان دیدار استقلال خوزستان و خیبر خرم‌آباد در لیگ بانوان با خودروی شخصی در حالی که آمبولانس در ورزشگاه وجود داشته است، تصریح کرد: درباره این موضوع باید از آقای شولی سؤال کنید که مسئول برگزاری مسابقات بانوان است و او روی این مسائل نظارت دارد، با این حال گزارشی که به من داده‌اند، فقط بحث یکی از بازیکنان بوده که از ناحیه کتف آسیب دیده و چون فقط یک آمبولانس در ورزشگاه بود، نمی‌توانستیم آمبولانس را اعزام کنیم. برای اعزام از دستگاه مربوط خواستیم آمبولانس اعزام کنند، اما به‌دلیل مراسم اربعین و اعزام زائران از مرزهای چزابه و شلمچه به عراق، آمبولانس‌ها در مرز درگیر بودند. اگر همان یک آمبولانسی هم که در ورزشگاه بود، می‌رفت دیگر آمبولانسی در ورزشگاه نبود که ادامه دادن مسابقه سخت می‌شد.

وی در واکنش به این مسئله که در فوتبال برگزاری مسابقات بااهمیت‌تر است یا سلامت بازیکنان و آیا بهتر نبود با وجود توقف بازی و لغو آن آمبولانس دو بازیکن مصدوم را به بیمارستان منتقل می‌کرد، به تسنیم گفت: این موضوع آنقدر حاد نبوده است. مشکل بازیکن مصدوم از ناحیه کتف بود که خوشبختانه او را به بیمارستان هم رساندند و کارهایی که باید روی مصدوم انجام می‌شد، صورت گرفت. حالا خوب نیست که جوی راه بیفتد که چرا آمبولانس اعزام نشده! وقتی در کشور ما آمبولانس کم است، من مقصرم؟ باشگاه میزبان هم با تمام کمبودهایی که دارد، برای برگزاری مسابقه حضور یک آمبولانس را هماهنگ کرده بود و آمبولانس دوم نیامد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها