أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۳۷۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۶ آبان ۱۳۹۶
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و انتظامی استان برای پذیرایی از زائران امام رضا(ع)به ویژه زائران پیاده در ایام دهه پایانی ماه صفر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سید‌مرتضی بختیاری اظهار داشت: آخرین جلسه برای هماهنگی هرچه بیشتر بین دستگاه‌های خدمت‌رسان با حضور مدیران ارشد و نمایندگان نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار و تصمیماتی خوبی نیز گرفته شد.

وی تصریح کرد: با تعامل سازنده و اثربخشی که بین مجموعه معاونت‌ها و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، معاونت زیارت استانداری خراسان‌رضوی، جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حضرت رضا(ع)، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی وجود دارد امیدواریم بتوانیم با افزایش سطح کمی و کیفی خدمات، رضایت هرچه بیشتر زائران را در این ایام که اوج حضور هیئات مذهبی و زائران پیاده است، کسب کنیم.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به پیش‌بینی تشرف 300 هزار زائر پیاده در ایام دهه آخر صفر، گفت: از روز پس از اربعین حسینی با آماده‌باش کامل آستان قدس رضوی و ستاد دهه آخر صفر، رسماً کار خدمت رسانی به زائران پیاده آغاز می‌شود.

بختیاری گفت: بحمدالله با تجارب ارزشمندی که در سال‌های اخیر کسب شده، فرهنگ میزبانی از زائران در حال توسعه است و موضوعاتی نظیر بیمه، اسکان، تغذیه و امنیت زائران نیز با رشد قابل توجهی مواجه بوده است.

وی در ادامه با تقدیر از خدمات صورت گرفته اظهار داشت: به همت خادمان امام رضا(ع) در 60 ایستگاه صلواتی به زائران پیاده ارائه خدمت می‌شود و به تمامی این عزیزان غذای متبرک مهمانسرای حضرت تقدیم می‌شود.

بختیاری در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به برودت هوا و بارش نزولات آسمانی زائران عزیز با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، زیارتی آرام و بامعرفت را در حریم نورانی حضرت ثامن الائمه(ع)داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها