يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۳۷۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۶ آبان ۱۳۹۶
در حالی که اسپانسر پیشین پرسپولیس -که این روزها با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کند- برای پرداخت پول به پرسپولیسی‌ها گروکشی می‌کند، وزارت ورزش همانند تماشاگری حرفه‌ای عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، یک نفر که دست بر قضا پولدار هم هست و صاحب نفوذ؛ شده تصمیم‌گیرنده اصلی فوتبال ایران؛ همان فردی که می‌خواست دربی آلمان را به‌جای بازی سوپرجام برگزار کند. او آن روزها اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود. سامانه پیامکی ایجاده کرده بود - که هنوز هم فعالیت می‌کند- اما هیچ‌گاه گزارش مالی شفافی در این باره منتشر و مشخص نشد درآمد اسپانسر چقدر بوده و چه میزان به این دو باشگاه کمک شده است. در واقع همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و دارد.

اسپانسر پیشین اما همچنان جولان می‌دهد و حاضر نیست پول پرسپولیس را بدهد. او این کار را منوط به این کرده که قرارداداش تمدید شود، فارغ از اینکه شاید باشگاه بخواهد و دوست داشته باشد که با اسپانسر دیگری فعالیت کند.

 در عین حال گفته می‌شود این فرد از حمایت یکی از مسئولان ارشد ورزش هم برخوردار است. همان زمان که استقلال قراردادش را با این اسپانسر تمدید کرد، باشگاه پرسپولیس زیر بار این موضوع نرفت و در همان زمان زمزمه‌های کناره‌گیری طاهری به میان آمد و اینکه مدیرعامل پرسپولیس حاضر نیست زیر بار اسپانسر تحمیلی برود. اکنون نیز یکی از دلایل استعفای طاهری را همین موضوع عنوان می‌کنند و اینکه مدیرعامل پرسپولیس حاضر نیست بار دیگر با این فرد همکاری کند.

در این روزها که پرسپولیس مشکل مالی دارد و برای تسویه‌حساب با طلبکارانش نیاز به پول، این اسپانسر حاضر نیست پول باشگاه را بدهد. جالب است، مردم پیامک می‌زنند و بابت آن پول می‌دهند اما پولی به باشگاه نمی‌رسد. در این بین هیچ شفافیتی نیز صورت نمی‌گیرد و گویی هواداران نامحرم هستند. وزارت ورزش هم که مسئولیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را برعهده دارد کاملا سکوت کرده و فقط تماشاگر است. آیا بهتر نیست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به جای اینکه دست به سوی دولت دراز کنند که بدهی پرسپولیس و استقلال را بدهد، اسپانسر را وادار به پرداخت پول کنند، همان پولی که از جیب مردم پرداخت شده است؟

جالب اینکه اسپانسر پیشین سرخابی‌ها هم‌اکنون با فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند! درباره این همکاری نکات زیادی وجود دارد که در صورت لزوم در آینده به آن پرداخته خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها