أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۳۷۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۶ آبان ۱۳۹۶
باشگاه پرسپولیس این روز‌ها شرایط بحرانی را سپری می‌کند و تردید در آینده مدیریت این باشگاه اوضاع را برای هواداران غیر قابل پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران،  اگر چه با استعفای علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس موافقت صورت نگرفته است، اما گمانه زنی‌ها در مورد مدیرعامل جدید پرسپولیس کماکان ادامه دارد.

برخی رسانه‌ها روز گذشته از حضور محمد دادکان در پرسپولسی خبردادند و این در حالی است که او هنوز این موضوع را تایید نکرده است و به نظر می‌رسد شایعه پراکنان بیشتر خودشان دوست دارند که دادکان در راس پرسپولیس قرار بگیرد و قصد دارند فضا را به سود او در پرسپولیس رقم بزنند هر چند محمد دادکان خود را از خانواده پرسپولیس می‌داند، اما به مراتب توقع او از حضور در ورزش بالاتر از مدیرعاملی یک باشگاه است هر چند که این باشگاه پر طرفدار‌ترین باشگاه آسیا باشد.

گزینه دوم مورد نظر در پرسپولیس حسین هدایتی است که این روز‌ها کمی از مشکلات اقتصادی فراغت یافته است و جلسه با بازیکنان پرسپولیس هر چند در حد یک دورهمی خودمانی باشد نوید این موضوع را می‌دهد که هدایتی گزینه‌ای قویتر از دیگران است چرا که مورد حمایت خانواده پرسپولیس قرار دارد و گزینه بعدی مدیرعاملی پرسپولسی بسیار نسنجیده به صورت شایعه مطرح شد و او کسی نیست جز امیر عابدینی مدیرعامل توانای پرسپولیس در دهه‌های گذشته که اگر شایعه پراکنان کمی دقت می‌کردند او نیز مشکل بازنشستگی دارد و نمی‌تواند در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل حضور داشته باشد پس ائتلاف وی و هدایتی به واقعیت نزدیک‌تر است و باید منتظر ماند در صورتیکه هدایتی به پرسپولیس نزدیک شود امیر رعابدینی در قامت یکی از پست‌های اجرایی باشگاه شروع به فعالیت کند.

و اما آخرین گزینه این روز‌ها مرد همیشه در سایه و بی حاشیه پرسپولیس عضو هیئت مدیره فعلی این تیم گرشاسبی است.

او شاید آخرین گزینه روی میز وزارت ورزش و جوانان برای هدایت پرسپولیس قبل از دوران احتمالی خصوصی سازی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها