يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۳۸۱۳
زمان انتشار: ۰۲:۴۵     ۱۷ آبان ۱۳۹۶
زن ایرانی آنقدر همسرش را کتک زد که هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.
به گزارش پایگاه 598 ،«خبرآنلاین» به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: یک خانم ایرانی که همراه با همسر خود در حال پرواز از قطر به اندونزی بود، در بین راه متوجه شد که همسرش به او خیانت کرده است. او آنقدر همسرش را کتک زد که هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد و این زوج را در شهر چنای هند پیاده کرد!

این خانم در میانه پرواز زمانی که همسرش در خواب بود با استفاده از اثر انگشت وی قفل گوشی‌اش را باز کرد و متوجه خیانت همسرش شد. وی به قدری از این اتفاق خشمگین شد که شروع به کتک‌زدن شوهرش کرد و حتی کارمندان کابین هواپیما نیز نتوانستند وی را آرام کنند و در نهایت خلبان در شهر چنای جنوبی مجبور به فرود اضطراری شد و در ادامه، این زن، شوهر و فرزندش از هواپیما خارج شدند.

یک مقام امنیتی گفت: این خانواده روز یکشنبه را در فرودگاه چنای گذراندند و با پرواز باتیک‌ایر به کوالالامپور فرستاده شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها