أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۳۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
پژوهشی پیرامون فعالیت‌های وهابیت درشبکه‌های ماهواره‌ای:
از مهمترين اقدامات ضد دينی و مذهبی دشمنان مردم ايران در فضای ماهواره، می توان به تأسيس دو شبکه وهابی فارسی زبان (کلمه و وصال فارسی) و پخش سريال عربی الحسن و الحسين از شبکه های ماهواره ای عربی در رمضان امسال اشاره نمود. شبکه فارسی وصال به پیشنهاد شخصی به نام «عبدالرحیم ملازاده» تاسیس گردیده و هم اکنون مشغول به فعالیت است. و که با نام «أبو منتصر بلوچی» نیز شناخته میشود برادر عبدالعزیز ملازاده (۱۲۹۵ سرباز - ۱۳۶۶ مشهد) از علمای اهل سنت و عضو مجلس خبرگان قانون اساسی است.
سرویس فرهنگی نقد رسانه 598 - سید محمد رضا خوشرو/ از مهمترين اقدامات ضد دينی و مذهبی دشمنان مردم ايران در فضای ماهواره، می توان به تأسيس دو شبکه وهابی فارسی زبان (کلمه و وصال فارسی) و پخش سريال عربی الحسن و الحسين از شبکه های ماهواره ای عربی در رمضان امسال اشاره نمود:

شبکه وصال فارسی :

رویکرد شبکه: وهابیت سلفی - عملکرد شبکه: تند رو مذهبی - مدیریت محتوایی برنامه ها: دکتر عبدالرّحیم ملازاده (أبو منتصر بلوچی) - وابستگی رسانه ­ای: تلویزیون «الوصال» کویت - کشور مطبوع: کویت - زبان: فارسی - مخاطبین: مسلمانان فارسی زبان - تاریخ تأسیس: رمضان 1432 هـ.ق



درباره شبکه وصال فارسی

شبکه وهابی «وصال فارسی» خود را "تریبون اهل سنت فارسی زبان" معرفی کرده و در مرام نامه اش چنین می­ آورد:

" اهل سنت در شبکۀ وصال با توجه با عقیدۀ پاک و مرام صادقانه ای که دارند ، جز خدمت به جامعۀ بشری و عموم هموطنان و همزبانانی که حرفشان را می فهمند؛ جز تقدیم و معرفی عقیدۀ پاک و زلال خود که مبنی بر قرآن و سنت صحیح رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و عقل و فطرت سالم و برهان و استدلال محکم و صادقانه با فهم پیشگامان امت به شمول صحابه و اهل بیت گرامی آنحضرت صلی الله علیه و آله و سلم است هیچ طرح و برنامۀ دیگری ندارند."

داعیه صلح جویی و صلح طلبی نیز در بخشهایی از معرفی این شبکه دیده می شود:

"وصال آمده تا حلقۀ وصلی باشد بین مؤمنان و تمام حق جويانى كه در طلب حق مي تپند، تا از منبر آن، حق بگویند و حق بشنوند و با حق خالص و بي شائبه آشنا گردند"

و همچنین می افزاید:

"وصال آمده تا کدورت ها، كينه ها، حسادت ها، و دشمنی هایی که مدعیان اسلام ناب و پیروی از اهل بیت پیامبر گرامی صلی الله علیه و آله و سلم به نام دين در بین ملت ها کاشته را ریشه کن نمايد، و فضايي از محبت و اخوت و برادری و برابري و همزیستی مسالمت آمیز را در ميان آحاد جامعه بوجود آورد"

[ اما اشاره نمی کند در صورتیکه هدف اصلی، اخوت و برداری و باصطلاح "روشن نمودن اذهان مسلمانان" و اصلاح جامعه اسلامی می باشد، چرا باید مدام و به شکلی ناپسند در برنامه های مختلف خود به اندیشه ها و آراء مختلف مسلمانان و علی الخصوص عقاید شیعیان و ناسزا گفته و به شکل دائمی به تمسخر اندیشه شیعی و نخبگان شیعی پرداخته شود.]

اما تفکر وهابیت که این شبکه از همان مهمل برخاسته است، در بخشهای دیگری از این معرفی نامه ظهور و بروز یافته است؛ چه آنکه در بخشی از آن چنین آمده است:

"... بین بندگان و آفریدگارشان هیچ واسطه ای نیست ، و الله متعال از رگ گردن نیز به بندگانش نزدیکتر است"

شبکه وصال در تبیین مسئولیت خود ساخته اش، به شکل آشکار به دو محور اصلی اشاره می نمایدکه  اولین محور آن نیز بدین شرح است:

"اول: توحید خالص و یکتاپرستی ناب و شفاف به دور از هرگونه شرک و بدعت و قطار واسطه ها و وسیله ها؛ همان توحیدی که پیام آشکار قرآن کریم و دعوت تمام پیامبران الهی و مقصود اصلی آفرینش و تنها سبب نجات و سعادت انسان در جهان است."

در بخش دیگری از این معرفی نیز میتوان نشانه های حقد و کینه دست­اندرکاران این شبکه را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت های شیعی منطقه دریافت:

"وصال پیام وصلی است بین بندگان و پروردگارشان به دور از سلطه قهریه و جبروت كاذب مستبدان و دیکتاتوران و جاه طلبانی که می خواهند تمام امور دین و دینا را با منطق زور و فشار و تقلید کورکورانه بر مردم تحمیل کنند."

روشن است که این شبکه برای فارسی زبانان است و نمیتواند چنین اشاره ای را به جای دیگری یا کشور اسلامی دیگری نسبت داده باشد. گرچه در خلال برنامه های این شبکه نیز این موضع به روشنی دیده می شود.

 «عبدالرحیم ملازاده» کیست؟

شبکه فارسی وصال به پیشنهاد شخصی به نام  «عبدالرحیم ملازاده» تاسیس گردیده و هم اکنون مشغول به فعالیت است. بخش عمده ای از برنامه های این شبکه نیز توسط همین فرد مدیریت و اجرا می­شود. برنامه هایی همچون « اصلاح » و « منبر جهانى» .

ملازاده از ایران سالها پیش به کویت پناهنده شده و از توهین  به تمام ارکان جمهوری اسلامی پرهیز نمی کند.  او که پیشتر در شبکه ماهواره ای «رنگارنگ» برنامه های تکفیری و سراسر توهین خود را اجرا مینمود، در گفت و گوی خود با شبکه الوصال کویت آورده است:

" شبکه «وصال فارسی» می تواند از هزاران مسجد و منبر تأثیر بیشتری داشته باشد" او همچنین افزوده است " بزرگ ترین جهاد، جهاد زبانی است و تأثیری که یک شبکه ماهواره ای در مدت پنج سال می تواند داشته باشد، از 500 سال فعالیت و تبلیغ عادی بیشتر است".

گرچه او درادعاهای خود گفته است: "ما نمی خواهیم جنگ طایفه ای بر انگیزیم ! بلکه می خواهیم مثل دیگر ملت ها با امنیت و آزادی زندگی کنیم" !!!

او که با نام «أبو منتصر بلوچی» نیز شناخته میشود برادر عبدالعزیز ملازاده (۱۲۹۵ سرباز - ۱۳۶۶ مشهد) از علمای اهل سنت و عضو مجلس خبرگان قانون اساسی است.

آنچه در این میان جالب توجه است تفاوت فاحش اعتقادات این دو برادر است. به همین جهت مختصری از زندگی عبدالعزیز ملازاده در اینجا می آوریم:

عبدالعزیز ملازاده در سال ۱۲۹۵ در سرباز به دنیا آمد. پدرش مولانا ملازاده سربازی، قاضی القضات بلوچستان بود. او در جوانی به تحصیل و بعد از آن تدرسی علوم اسلامی پرداخت. در سال ۱۳۳۰ مدرسه دینی عزیزیه سرباز را بنیان نهاد و بعد از آن نیز مدارس و مساجد بسیاری را در استان سیستان و بلوچستان تاسیس کرد.

او همواره از تمامیت ارضی ایران حمایت می‌کرد و خواهان وحدت شیعه و سنی بود. او در سال ۱۳۴۷ در دیداری با روح‌الله خمینی موضوع درخواست تاسیس مسجد اهل سنت در تهران را با وی مطرح نمود. پس از انقلاب و بروز شورش و درگیری در گنبد راهی آن منطقه شد و مردم را به آرامش دعوت کرد. او همچنین به نمایندگی مجلس خبرگان قانون اساسی رسید.

ملازاده در سال ۵۸ دچار عارضه قلبی گردید و همین بیماری منجر به از کارافتادن کلیه‌های وی در سال ۶۴ و مرگ وی در سال ۶۶ گردید.

دكتر عبدالرحیم ملازاده تحصيلكرده دانشگاه های مدينه، دمشق و لبنان است و از او تا کنون دو کتاب منتشر شده است: مهدی موعود یا مهدی موهوم؟ و ویرانگری ها و خیانت های مدعیان تشیع در اسلام.

 شبکه کلمه :

رویکرد شبکه: وهابیت سلفی - عملکرد شبکه: تند رو مذهبی - وابستگی رسانه­ ای: مستقل - زبان: فارسی - مخاطبین: مسلمانان فارسی زبان - تاریخ تأسیس: رمضان 1432 هـ.ق - مجریان مطرح: سید عقیل هاشمی و عبدالفتاح خدمتی - کارشناسان علمی مطرح: عبدالله حیدری (مدیر مرکز مطالعات اندیشه و گفتگو)



عناوین کلی برخی شبهات مطرح:

نفی امامت و ولایت حضرت امام علی علیه السّلام

عدم اعتقاد اهل بیت پیامبر و ائمه­ی هدی به امامت خود

جعلی بودن اندیشه امامت و تشیع توسط عبدالله بن سبأ یهودی

عدم اختلاف و نزاع میان خلفای راشدین و امام علی علیه السّلام

امّ المؤمنین بودن عایشه و مصداق اهل بیت بودن ایشان

شرک بودن زیارت قبور متبرک ائمّه معصومین علیهم السّلام

باطل بودن اندیشه شفاعت و برابر شرک بودن آن

دروغ و مجعول بودن شفا از سوی اهل بیت علیهم السّلام

باطل بودن عبادات شیعه به دلیل مخالفت آن با سنت پیامبر

ما حق قضاوت درباره گذشتگان بویژه صحابه رسول خدا را نداریم.



 سريال الحسن و الحسين:

در خلاصه داستان اين سريال آمده است: اين سريال به زندگاني امامان حسن و حسين[ع] و فتنه بزرگي كه پس از رحلت حضرت رسول(ص) رخ داد و نقش آنان در دفاع از خليفه سوم عثمان‌بن عفان و همراهي با اميرالمؤمنين علي‌ّبن ابي‌طالب(ع) مي‌پردازد؛ اين سريال همچنين كنار رفتن [امام] حسن[ع] از خلافت [مسلمين] براي ايجاد صلح بين مسلمانان و وحدت امت اسلامي را به نمايش مي‌گذارد.

در همين حال شبكه روتانا در گزارشي درباره اين سريال عنوان كرد: اين سريال نقش يهوديان در توطئه و اختلاف‌افكني بين مسلمانان پس از كشته شدن عثمان را تا شهادت امام حسين(ع) به تصوير مي‌كشد.

«محمد الحسيان» رئيس شوراي اداري شركت مها در گفت‌وگو با روتانا گفت: اين سريال بر اساس حقايق تاريخي ساخته شده و تلاش دارد روابط خوب ميان صحابي حضرت رسول‌الله(ص) از يك طرف و ميان صحابه و اهل بيت(ع) را از سوي ديگر نشان دهد.

وي افزود: همان‌طور كه مي‌دانيم پس از قتل عثمان فتنه‌اي رخ داد اما مي‌بينيم كه اصحاب پيامبر(ص) با وجود اختلاف، بزرگي و اخلاق را رعايت مي‌كردند اما در اين بين «عبدالله‌بن سبا» يهودي به اختلاف‌افكني بين آنان اقدام كرد.

اين سريال قرار است از داستان شورش بر عليه خليفه سوم عثمان بن‌عفان آغاز شود و با نشان دادن دوران خلافت امام علي(ع) و جنگ‌هاي جمل و صفين و دوران امامت امام حسن مجتبي(ع) و صلح ايشان با معاويه به دوران امامت امام حسين(ع) بپردازد و با شهادت ايشان در حادثه كربلا به پايان برسد.

تهيه كنندگان اين سريال معتقدند اين سريال به دنبال ايجاد وحدت عملي در ميان مسلمانان است و گفته‌اند: بر خلاف آنچه كه مي‌گويند اين سريال ايجاد فتنه نخواهد كرد و در طول سه سال گذشته [از طرح اوليه تا پايان كار] تلاش كرده‌ايم تا به احدي توهين نشود.

اما در هفته‌هاي قبل برخي از منابع خبري فاش كردند كه كساني كه بخش‌هايي از اين سريال در انتظار نمايش را ديده‌اند اعلام كرده‌اند سريال «معاويه ، حسن و حسين» نكات زير را دنبال مي‌كند.

1. دروغ پردازی راجب شکل گيری مذهب شيعه تحت عنوان توطئه ايجاد فرقه ای ساختگی به نام شيعه توسط يهوديان منافق و انتساب اين عمل به عبدالله ابن سبأ؛

1.تبرئه يزيد بن معاويه از قتل امام حسين(ع) و مجرم دانستن عمربن سعد، شمر و اهالي كوفه در اين حادثه ؛

2.ارائه صلح امام حسن مجتبي(ع) به شكل نادرست و تبرئه معاويه از نقض صلح‌نامه و نشان دادن برتري وي در برابر امام علي(ع) و امام حسن مجتبي(ع) ؛



3. يكسان نشان دادن امام حسن و امام حسين عليهما السلام با معاويه و يزيد ؛

4.. سفيد و مطهر نشان دادن تصوير معاويه و يزيد؛

5. تحريف و شبهه‌اندازي در حقايق و مسلمات شيعه و تحريف مذهب شيع اثني عشري ؛

6. تنزل جايگاه حسنين(ع) با به تصوير كشيدن آن دو حضرت(ع) و نشان دادن آن دو امام معصوم(ع) بدون هيبت و بدون هرگونه وقار و قداست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸۲
در انتظار بررسی: ۱۲۷
* نظر:
ارسال نظرات
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۹۲
۵۸
شیعه و سنی دو برادر دینی هستند .وهرگز فریب فرقه ضاله و دست ساخته عبدالوهاب خائن را نخواهند خورد.
پاسخ
رضارضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۱
باسلام
سخن شما کالما درست است ولی این که ما همش بگیم ما باهم برادریم و انها راه خودشان را بروند وما هم راه خودمان رابرویم که نمیشود .
اگر ما به عنوان برادر هستیم پس برادر باید به یاری برادر بشتابد .
ما شیعه هاباید به یاری سنی ها بشتابیم وان ها را از راه کج بازگردانی
یاعلی مدد
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
نه آقا رضا. اصلش همینه که هر کی راه خودشو بره. خواهشا بیخیال هدایت اهل سنت شو شما. بذار ما گمراه باشیم.
سیب
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
سلام آقا رضا وآقا محسن ببخشید تو صحبت هاتون دخالت می کنم اما دشمن ما اسرائیله وآمریکا.مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن می خواد بین شیعه و سنی اختلاف بندازند.ما هر دو مسلمونیم وباید هوای همدیگرو داشته باشیم این برنامه ها وشبکه ها می خوان اینطور وانمود کنند که اینهایی که توهین می کنند از سنی ها هستند ولی من خودم با چند نفر از برادر های سنی هم صحبت کردم هم بحث علمی.اتفاقا بر عکس باهام خوب برخورد کردند. درست اینه که ما با اختلافات جزئی که داریم کنار هم باشیم وجلوی دشمن بایستیم
یا علی
ناشناس
United States
۱۵:۴۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
ای کاش حالا دیگه بی برادر بشیم
غلام ِ علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۳۲
۱۵
سلام عليکم

لازم و ضروری است تا به شبهاتي که توسط اهل سنت در شبکه هاي ماهواره اي(وصال و کلمه) مطرح مي شود، بطور مستقل و "به روز" پرداخته و پاسخ گفته شود. باید به وِزان این دو شبکه ، شبکه ای باشد که مستقلا تشکیکات و مطالب انحرافی این دو شبکه را پاسخ گوید.
که وجود چنين شبکه ها و سايت هائی برای پاسخگوئی به شدت احساس مي شود.
پاسخ
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
شبکه‌هایی که به این وهابی‌ها جواب می‌دهند کم نیستند؛ نظیر شبکه ولایت، شبکه ثامن، شبکه سلام و شبکه سلام 2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۳۱
۴
من در منطقه اهل سنت کار و زندگي ميکنم.اکثر سوالاتي که آنان مطرح مي کنند،همان مسائلي است که از شبکه هاي ماهواره اي اهل سنت پخش مي شود. و من در يافتن پاسخ سوالاتشان با مشکل مواجهم.و اين امکان براي من فراهم نيست که براي يافتن پاسخشان( حتي از طريق اينترنت) وقت بگذارم و کل متون ديني را مطالعه کنم.
/
در ضمن؛شبهات اهل سنت فقط به غدير خلاصه نمي شود.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۱
در اهل سنت و اهل تشیع ادمهای عالم نما زیاد داریم که ادعای اهلیت بر فقه و اصول و...دارند البته قرار نیست همه سنی ها و همه شیعه ها درگیر این مسائل کلامی بشوند اونوقت کار و زندگی تعطیل میشه شما برادر محترم شیعه اگر شبهه یا سئوالی برایت پیش آمده برو خودت رو تقویت کن و این را بدان تاکنون سئوال بدون پاسخی از منظر شیعه وجود ندارد برای همه سئوالات انان شیعه پاسخ داده اما بر عکس انان در استدلالات بسیار ضعیف هستند /
ا
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
بله جناب. سوال بی جوابی از جانب اهل تشیع باقی نمونده. اما چه جوابی؟ جوابی که با هیچگونه عقل و منطق و وجدانی نمیخونه جوابه یا شیره مالیدن سر خودمون؟ ...
مادون قرمز _ دید در تاریکی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۱۶
۱۰
دوستان گرامی جهت دریافت پاسخ برخی سوالات و شبهات دینی می توانند به سایت های زیر مراجعه نمایند:

http://www.valiasr-aj.com

http://www.olelamr.ir

http://x-shobhe.com

http://www.pasokhgoo.ir

http://porsojoo.com

(البته این سایت ها هم زیاد قوی و به روز نیستند ... از هیچی بهتره! [چشمک]
پاسخ
حسین احمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
البته اینکه سایت ولی عصر را قوی نمیدانید از اون حرفهاست!!!در خصوص اینکه بروز نیست هم جهت اطلاع این سایت خبری نیست که هر دو ساعت بروز بشه...
اینم یه سایت قوی به هفت زبان زنده دنیا در خصوص پاسخ به شبهات اهل سنت و نقد عقاید و آراء و شخصیت های اهل سنت هستش حتما ببینید.جالبه
www.sonnat.net
599
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۲۰
۱۰
دانلود اقای قرائتی در دانشگاه پاکستان مسئله شیعه و سنی حتما ببینید/

من از علمای اهل وهابیت میپرسم این قضیه ایه رضاعه رو توضیح بدن!!!؟ این آیه کجای قران امده است که اگر مرد بالغی از پستان زنی شیر بنوشد به ان زن محرم میشود!!؟اینها سر تا پاشون ایراد و اشکاله و به تمام سئوالات تکراری اینها علمای شیعه پاسخ داده اند/

کتاب مناظرات شیخ شرف الدین با علمای اهل سنت وهابی را دانلود کنید و استفاده کنید.

تمام این شبکه های اهل سنت وهابی از پس یه روحانی افغانی شیعه بر نیامده اند به اعتقاد من مناظره این اقایان با علمایی چون حضرات علامه بزرگ ایت الله سبحانی و مصباح و جوادی عاملی و سایر بزرگان عالیقدر شیعه پیش کش اینها اگه عرضه دارند با همون روحانی شبکه اهل بیت مناظره کنند!!!!!!!!!!!!!!

هزاران شبکه علیه شیعه درست کنید کدام مسلمانی اهل بیت رسول خدا را دوست ندارد زیبا ترین شعر امام شافعی رحمه الله علیه راجع به امام حسین علیه السلام است که می فرماید از فضیلت خاندان گرامی شما همین بس که هر مسلمانی انتهای نماز به شما سلام می دهد ( نقل به مضمون ) اهل سنت ایران عاشق اهل بیت هستند اینها که قبور مشایخ سنی و شیعه را در عراق خراب میکنند و با بمب مردم را می کشند مسلمان نیستند ...
598 منتشر کن از حر یاد بگیر و ازاده باش.با احترام599
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۱
عالی بود عالی
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
عزیز من اهل سنت فارسی زبان چند تا شبکه دارن کلا؟ چند ساله که همین شبکه ها رو دارن؟ اهل تشیع ایران چند تا کانال دارن؟ یه خورده انصاف هم بد نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
جواب بهارولانوار
fx241924
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۱
۷
۵۷
خدا شما را با علمایتان مهشور کند و همچنین مارا
اخر این ابوسفیان صفتان ابوجهل فطرتان چه میخواهند از اسلام ناب محمدی
اخر ما را چه میشود که میگذاریم در کنار ما اینان همچون ..........
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۶
۶۰
این حرف ها که خیلی مهمله قرآن حرف این احمق ها رو رد می کنه این که خدا به انسان از رگ گردن نزدیک تره درست اما قرآن تفسیر آیه به آیه میشه
1-قرآن می فرماید:و ابتغوا الیه الوسیله به سوی او وسیله بجوییدگ
2 - این آیه چیه ((و اگر هنگامی که به خودشان ظلم می کردند به نزد تو می آمدند و استغفار می کردند و پیامبر هم برایشان استغفار می کرد بی شک خداوند را غفار و بخشنده می یافتند.
3 - پیامبر که واسطه بین خدا و مخلوق خود پیامبر هم جانشین معرفی فرمود که به بیست سند از سند های کتاب های اهل سنت دوازده امام ما هستن صلوات خدا بر اهل بیت لعنت به دشمنان کله خشک احمقشان
به کتاب شب های پیشاور مراجعه کنید تالیف سلطان الواعظین ده شب مناظره شیعه و سنی همه با کتاب های خود احمق همین ها پاسخ داده اند
برادر ها بنده حقیر ان شاءالله تا حد توان به سوال ها پاسخ می دم با تحقیق و مطالعه یک وبلاگ عقیدتی تشکیل شد که استقبال نشد یعنی چندان هم روش کار نشد اما اگر سوالی هست علاقه داشتید به وبلاگ selselatozzahab.mihanblog.com نظر بگذارید تا ان شاءالله کارمون رو با هم شروع کنیم با توجه به قرآن احادیث و سخنان بزرگان مخصوصا روایت خود اهل ستت این احمق ها کتاب های خودشان به امامت و ولایت اهل بیت صحه می گذاره برادر درج کن لطفا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
زنده باشی عزیز دل برادر
599
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۱
۱۴
۱۱
سلام دین زیبایی است و فقه جعفری یا شیعه پویا و بروز و دارای هارمونیک بسیار است از تمامی جنبه ها اسلام را بررسی کنید رحمانیت و نورانیت و عرفانیت فقه شیعه بی نظیر است به نظر من رشدی که شیعه در طی 30 سال پس از انقلاب اسلامی ایران در جهان داشته است چشمگیر و عالمگیر شده است اما متاسفانه در دنیا تمام تروریستها 99درصدشون که درگیر کار بمبگذاری و خشونت هستند تماما مسلمان هستند و تماما از فقه ..... و سلفیه پیروان عبد الوهاب یا وهابیت پیروی می کنند قبول ندارید!!؟
طالبان افغانستان
طالبان پاکستان
سپاه صحابه
بمب گذاران بغداد..( ابو مصعب الزرقاوی ملعون و ابو عمر البغدادی )
یه تحقیق ساده کنید تمام اعضا این گرو ها ی بظاهر اسلامی پیرو کدام فقه هستند که گله گله با انفجار و تکه تکه کردن خود به بهشت !! میروند.

ایا عملیات انتحاری در بازار زنان کویته پاکستان جهاد در راه خداست؟
سلاخی شیعیان پاراچنار اقدام مجاهدانه و فی سبیل الله است یا فی سبیل شیطان!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
ببخشيد رحمانيت باقمه زدن وخون ريختن
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۱
۳۲
۷۵
سلام دوستان.
راستش من یه مدتیه دارم به ین شبکه ها گوش میدم...انصافآ بد نمیگن...احساس میکنم که حقایق رو میگن...پیشنهاد میکنم که شما هم ببینید و با حق قضاوت کنید...

خدایا ما را به راه راست هدایت نما آمین
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
احتمالا شما مشکل بینایی دارید!!؟

دوره رادیو هم که به سر اومده فقط طالبان و سلفیه و وهابیت هستند که متحجر و عقب افتاده تشریف دارند
اگه به راه راست اونا منحرف شدی روشن بگو!!
ناشناس
United States
۰۳:۲۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
واقعا برات متاسفم لابد وقتی این کثافتها به فاطمه زهرا و امام زمان وبقیه ائمه توهین میکنن بادقت گوش میکنی ومیگی انصافا بد نمیگن ؟به قول خودت خدا به راه راست هدایتت کنه
مريم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۳۰
۵۷
سلام
منم يه مدتيه اين شبكه ها رو دنبال ميكنم ، هر چي ميگن از قرانه نه از روايات .حقيقتش منم خيلي شيفته اعتقادات اهل تسنن شدم . به ائمه و اهل بيت پيامبر هم خيلي احترام قائلن ، چيزي كه برام عجيبه اينه كه چرا سايتهاي اهل سنت فيلتره ؟ مگه داخل اين سايتها چه چيزي هست كه اينقد ميترسن و فيلترش ميكنن ؟
در آخر منم توصيه ميكنم حتما اين شبكه ها و ببينيد
پاسخ
مینو
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
سلام
مریم جان مطمئنی وقتی این شبکه ها رو میبینی خواب نیستی ؟ منم اینا رو میبینم و اتفاقا تمایلم به تشیع بیشتر شده . آخه اینا هی ادعا میکنن از قرآن حرف میزنن و قرآن براشون کافیه ولی همش دارن فضائل دروغی خلیفه اول و دوم رو میگن و دائم از فلان صحابه و فلان تابعی و فلان عالم سلفی مثل ابن تیمیه دفاع میکنن . این اسمش قرآنه ؟ اینهمه به تاریخ میپردازن که بتونن دروغای شاخدار کتاباشون رو توجیه کنن ، بعد یه دروغای شاخداری میگن که ... توصیه میکنم اگر بیدار بودی برنامه ی کلمه طیبه شبکه ولایت رو ببینی تا این دروغها رو متوجه بشی !
http://velayattv.com/fa/list.php?group=&startrec=2&bank=archive
در ضمن : سایتای شیعه ها هم تو عربستان و .. فیلتره ! یعنی واقعا چی تو این سایتا هست که طرفدارای فکرت ازش میترسن ؟ آخه یه خورده به استدلالت فکر کن ؛ البته اگر بیداری !
یا حق
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
همین که فقط ازقران می گندونه ازروایات دلیل بربطلان ان هاست چون خودخداوند می فرماید:درایه اول سوره ابراهیم(کتاب انزلناه الیک لتخرج الناس من الظلمات) کتابی نازل کردیم به سوی تو تا اینکه توخارج کنی مردم را ازظلمات-پس برای خروج ازظلمات بایدازپیامبرو احادیث کمک گرفت وقران به تنهایی مورد قبول منطق قران نیست وپیامبرهم فرمودند درحدیث ثقلین (کتاب الله وعترتی)
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۳
اعتقادی که با اراجیف اینها سست بشه معلومه از اول پایه نداشته کسی که میخواد بره جنگ با ید سپر داشته باشه چندتا کتاب شیعی خوندی الغدیرو خوندی تمام از کتب و روایات اهل سنت چرا اجازه نشرشو تو هیچ کدوم از کشورهاشون نمیدند
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۷
۱
خیلی جالب و مفید بود.
پاسخ
ناشناس
United Kingdom
۰۰:۳۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۱
۲۳
۲۶
بنظر من بجای اینکه همدیگه رو متهم کنیم چون وهابی و غیره . بهتره دلیل رو با دلیل منطقی جواب داد . من که حرف غیر منطقی از این شبکه نشنیدم و انصافا با ادب و علمی برخورد میکنند. اگه شبهه ای است باید علمی بحث بشه.البته در شبکه ولایت تا حدی به شبهات این شبکه پاسخ داده میشه ولی بنظرم کافی نیست و باید بیشتر تلاش کنن. درضمن دوست عزیز اینکه در عربستان یا یک کشور دیگه سایت شیعیان فیلتر میشه دلیل نمیشه که اینجا هم فیلتر بشه. اگه اونها اینکارو میکنن اشتبا میکنن دلیل نمیشه که ما هم این اشتبا رو تکرار بکنیم.
پاسخ
جمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
آقای ناشناسی که از انگلیس پیام دادی!
انشاالله مواظب باش از فضای اونجا متأثر نشی. فقط یک یاد آوری کنم و اون این که :
حکومت اسلامی که آرمانی است تنها درباره شکم مردم مسئولیت ندارد بلکه درباره غذای روح و سعادت اصلی آنان نیز مکلف است.
دولتهای دنیا وقتی یک غذای ناسالم به کشورشون وارد میشه جلویش را می گیرند ولی چون مادی و سکولار هستند نسبت به غذاهای روحی توجه ندارند. ولی در جامعه دینی باید این حساسیت بیشتر از غذای جسمی باشد. و این منافاتی نداره با این که شبهات جواب منطقی بهشون داده بشه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۳۴
۱۵
به نظر من که واقعا حرفاشون منطقی و با دلیل هست ،و قصد تفرقه ندارن و به اهل بیت توهین نمی کنند و قرآن کتاب بزرگ آسمانی بارزترین مرجعشون هست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۲۱
اگر مرده شفا نمدهد چرا همشه از عمر وعثمان حرف می زنید اینهاهم که مرده اند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۴
۱۹
الا لعنت الله علی القوم المنافقین
الاعراب اشد من الکفر و انفاق
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۳۸
۳۸
به نظر من این شیکه هااز بهترین شبکه های دنیا هستند زیرا توانسته اند دید مارا نسبت به شما شیعه های خرافی باز کنند خدا یارو یاورشان باشد انشاالله
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
۳۸
۱۳
به نظر من شبكهاي خيلي خوبيه اگر هم مشكلي هست از ماست چون هركس باما مخلف باشه فورا بهش برچسب ميزنيم
پاسخ
زهرا
United States
۱۴:۲۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۲۹
۹
اگراز عمر وعثمان حرف می زننددلیل برشفاعت خواستن نیست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۱
۲۱
۱۶
من يه سوال دارم، آيا كارشناسان اين شبكه با اصل شيعه مشكل دارند يا با شيعه صفوي؟ من خودم رو شيعه علوي مي‌دونم و با اصول شيعه صفوي كه در جامعه ما حاكم است مخالفم.
پاسخ
غلام ابوالفضل علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
۲۳
۱۹
باسلام در جواب سنی ها انچه به شما در جواب شبهه هایتان داده می شود اول از قران بعد از کتب به اصطلاح صحیح خودتان است در ضمن کمی تامل کنید ببینید چه کسانی شایسته پیروی هستند کسانی که بیشتر عمرشان کافر بوده وبت پرست بوده وشراب خور بوده ... این ها همه در کتب خودتان هست بخوانید لطفا فتواهای جدید وهابیت را ببینید ایا شماها واقعا این فتاوی را قبول دارید
پاسخ
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۲۰
۴
امام حسین میفرماید اگه دین نداری حداقل آزاده باش.
پاسخ
lk
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۱
خب چه ربطی داشت؟؟
yas
United States
۱۴:۰۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۵
۳۱
من یه مسحیم شما چرا بجان هم افتادیید واقعا که انتظار بیشتر از ین از شما نبایید بیشتر باشه
پاسخ
دانيال
Poland
۱۲:۴۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۲۳
۳
اوني كه گفتي اينها بيشتر عمرشان كافر بودند لازمه عرض كنم يكي از كسانيكه وعده ي بهشت بهش داده شده كسي هست كه حتي عليه پيامبر شمشير كشيده بوده اما وقتي مسلمان شد در اينبار در جنگ عليه مشركان شهيد شد و حضرت محمد دربارش گفته بهشت لايق تو هست،يا بلال حبشي را فراموش كردي كه در حديث صحيح ميفرمايد بخدا بلال من صداي پاي تو را زودتر از خودم در بهشت شنيدم
پاسخ
دانيال
Poland
۱۲:۵۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۲۲
۱۰
اينكه بعضي ميگن حضرت علي از اول مسلمان بود خوب معلومه برادر كسي كه در بچگي تو خونه ي پيامبر بزرگ شده باشد بايد هم مسلمان ميشد اگه نميشد جاي بحث داشت،همانطور كه من در خوانواده ي سني به دنيا آمدم طبعا دينم از همون بچگي سني بود و همينطور شما كه شيعه هستين
پاسخ
احسان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۹
۱۲
خدا عذابشان کند ان شاءالله که چنین کاری رو میکنند
پاسخ
فهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۷
خداوند همه رو به راه راست هدایت کند.راستی کسی هست جواب بده چرا به اهل تسنن اجازه ساختن مسجد داده نمیشه یابرگذاری نمازجماعت؟ لطفآج بدین.
پاسخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۱۶
اینا از کاه کوه میسازن.مثلا میان یه مداحی رو نشون میدن که توش یه استعاره یا مبالغه بکار رفته و میگن شیعه ها کافرند.یا یه سخنرانی رو نشون میدن که حالا یکی ممکنه یه حرف اشتباهی زده باشه یا اصلا منظورش اینی نبوده که اینا میگن.اینو که نمیشه پای بد بودن همه ی شیعه ها بذاری.
پاسخ
نادر سپاهی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۲۰
۱۲
با سلام. چطور نشان دادن تصویر پیامبرانی مثل حضرت یوسف ع ،حضرت عیسی و موسی ع و همچنین نشان دادن تصویر پیامبران بصورت انیمیشن و برنامه کودک تنزل جایگاه نیست ولی نشان دادن تصویر حضرت امام حسن وحسین رض تنزل مقام است؟
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۲
۷
۱۵
4. آیه اكمال

خداوند متعال می فرماید: «الْیُومَ أكْمَلْتُ لَكُمْ دینَكُمْ وَ أتْمَمْتُ عَلَیكُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَكُمُ الاسلامُ دیناً »؛[10] « امروز دینتان را بر شما كامل نموده ونعمتم را بر شما تمام كردم و راضی شدن بر شما كه اسلام دین شما است . »

خطیب بغدادی به سند صحیح ازابی هریره نقل می كند كه هر كس روز هجدهم ذی حجه (روز غدیر خم) را روزه بگیرد خداوند ثواب شصت ماه روزه را به او عطا می كند. روز غدیر روزی است كه پیامبر (صلّی الله علیه و آله) دست علیّ را گرفت و فرمود: آیا من ولیّ مومنین نیستم؟ گفتند: آری ای رسول خدا! آن گاه فرمود: هر كه من مولای او هستم ای علیّ مولای اوست. در این حال عمر بن خطاب دو بار به علی تبریك گقفت و عرض كرد: ای پسر ابی طالب تو مولای من و مولای تمام مسلمانان گشتی، در این هنگام آیه فوق نازل شد. [11 ]
پاسخ
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۲
۹
۱۸
شبکه کلمه وامثال این ها حرفی برای گفتن ندارند وفقط بلدند که روایاتی که برب خلاف عقاید آن ها است را ، بگویند که این ناقص است یا که این سند ندارد اگر حرف حساب حالی آن ها می شد که الآن ما این همه اختلاف نداشتیم . حرف ها در این شبکه از ریشه مخرب و بی اساس است وخود آن ها می دانند که اشتباه صحبت می کنند ومجبور اند که مدرک های جعلی وغیر واقعی بیاورند تا مردم را از راه راست منحرف کنند و فقط وفقط هدف آن ها این است وجود مبارک اهل بیت (ع) را به مسخره بگیرند (البته نزدیک است عذاب آن ها .انشا الله به سزای اعمال خود می رسند )وهیچ کدام طبق تحلیل هایی که من داشته ام درست وعقلانی نیست وفقط قصد آن این است که بین مسلمانان تفرقه بیندازد . (( آن ها زندگی خشک ، بی عشق ، بی روح ، بدون تنوع را می پسندند واحکام را آنگونه که دوست دارند تآلیف می کنند . نه آنگونه که خداوند عالم گفته است
پاسخ
عمر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۲
۲۶
۱۳
کار شبکه وصال عالیه
پاسخ
milad
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۹ - ۰۲ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۱۰
کدوم وحدت تا حالا یک دقیقه تلویزیون ملی و استانی نذاشته یک سنی حرفشو بزنه شما هم ساندیس بخورید درود بر کلمه
پاسخ
ناشناس
United Kingdom
۱۹:۲۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۲
۱۴
۱۳
با سلام عمر وابوبکر اگر خوب بودن بالفرض ان هم در زمان پیامبر ص ایا کسی هست بگوید که همان روز رحلت پیامبرص این از خدا بی خبران با پیامبرص چه کردن یا بعد از ان روز با اهلبیت س چه کردن
پاسخ
ARV
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۶
۱۲
فقط شیعه استقلالی
پاسخ
نحن صامدون
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
لایییییییییییییییییییک...
گل گفتی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۲
۳
۶
چرت و پرت است
پاسخ
شایانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۰۹ دی ۱۳۹۲
۵
۷
سلام و درود بر تمام انسانهای آزاداندیش دنیا
سیاست تفرقه افکنی و حکمرانی از قدیم الایام سیاست استعمارگران است . همه ی ما مسلمانیم هم شیعه هم سنی .ما برابر وبرادریم .از اختلاف و دشمنی پرهیز کنید که عاقبتی جز مصیبت ندارد
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۲
۱۹
۳
سلام علیکم
به نظر من باید قضاوت دو طرفه باشد حرفهای شبکه های وهابی را بشنویم و حرفهای شبکه های خودمان را هم بشنویم و آن را با قران بسنجیم و بعد بگویم که حق با کیست . به نظر من دو تا مذهب از یک پیامبر غیر ممکن است هتمن یک مذهب حق وجود دارد آیا غیر از اینه ؟؟؟؟
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۳
۶
۶
اینا همشون میخوان تصویر شیعه رو تو عالم خراب کنن . ما نباید ساکت بشینیم .
پاسخ
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
۲
۱
لطفا هم دیگیر را مورد توعین قرار ندید درقیامت همه چی معلوم میشود هرکس به اتقادات خود ایمان داشته باشد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۳
۴
۲
برید کلا بمیریدحتما شما با اون فتاوی فوق مسخره تون که ابروی مسلمونا برده با

اون جهاد نکاحتون با اون. حیوان صفتی نیروهای. به اصطلاح جهادیتون تو سوریه و عراق حتما شما مسلمونید تا کی. اینقدر خودتونو به خرفی میزنید لعنتیا ابروی اسلام که. سهله ابروی بشریتو بردید. لعنتیا با کشتن ما میرین بهشت بدبختا یه سر میرین تو آغوش حور العین!!!!!یه مشت. بیشرف وهابی گوشتونو پر کردن با این حرفا!!!



روهای هایتون تو سوریه و عرامسلمونید
پاسخ
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
۳
۱
دو مذهب ازيك بيامبر اينقدر مخالف غيرممكنه
پاسخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۳
۴
۱
من شیعه ام و به شیعه بودن خودم افتخار میکنم.برادران اهل تسن رو هم شریک فرقه کثیف وهابیت نمیکنم..اصلا فرقه کثیف وهابیت بحثش جداست..یه فرقه بی اساس وبی ریشه که زاییده شده که اسلام رو از بین ببرد.چون نه منطق داردونه عقل وشور درست . اون عبدالرحیم ملازاده احمق هم یکی از اون وهابی های کثیفه.که میخواد فقط فتنه درست کنه...ودر اخر روی حرفم به وهابیهای کثیف..من پیرو اقاییم که محل تولدش بهترین ومقدس ترین جای زمین است.من پیرو اقاییم که از همه پیامبران به جز خاتم انبیا برتری داشته.ان هم با دلیل ومنطق. من پیرو اقاییم که رسم خدا شناسی و خدا دوستی رو به زیبایی هرچه تمام تر به من اموخت.من پیرو اقاییم که زاده مهربانی عدل شجاعت زیبایی انسانیت است. درود خدا بر محمد مصطفی ص وجانشین بر حقش علی ع و فرزندان پاکش باد.
پاسخ
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۰۱ آذر ۱۳۹۳
۳
۱
خيلي خيلي جالبه آقاي مولازاده ميگه خداوند يكي است و شفاعت ديگران معني ندارد ولي خودشون مردم كه بهشون زنگ ميزنند برا شفاعت و دعا ميگه باشه دعا ميكنم براتون !!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱
۱
یحر خانم بهتر بری کمه مطالعه کنی وآبروی خدتو تو نت نبری هیچ کس شفاعت به اذن الله را رد نمی کند چون آیه قرآن است (آیت الکرسی) در ضمن دعا با شفاعت فرق دارد هر انسان زنده ای می تواند برای انسانهای دیگر دعا کند ولی شفاعت فقط به خواست خدا است وشرایط خودش را دارد
پاسخ
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۳
۲
۰
واقن درست میگین
پاسخ
جانم فدای رهبرم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
۰
۲
فقط باغروروافتخارتمام میگویم که من شیعه ی ((اثنی عشری))هستم ...
بگذارید احمقان عالم هرچه میخواهندبگویندتاافتخارمان به عشق به حیدری است که شیرخداست وفرزندان پاکش...والگویمان جاهلان به ظاهرمقدس نیستندمنحرف شدگان ازدین چه دارندکه بگویند!!!!؟؟؟؟؟همین آنان رابس که قائم آل محمدخواهدآمدتاحقانیت یک مذهب ثابت شودوبترسیدازروزی که برحقان مشخص شوند
به امیدروزی که ظهورمنجی عالم بشریت مهرسکوتی باشدبردهان منحرفان به ظاهرمسلمان...
پاسخ
کریمم
Pakistan
۱۲:۴۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
اصلا این مشکلی ما جوان های شیعه است که مذهب ما زیر سوال میاد, ما با عمل های خود وانمود میکنیم که شیعیان بی پروا استیم و اونا از همین ضعف ما استفاده میکنن.
پاسخ
جواد طلایی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
۱
۰
هیهات من الذله.لبیک یا حسین.
انشالله همه شون به زودی با شمشیر تیز ولایت نابود می شوند.
لبیک یا خامنه ای
پاسخ
سرباز سید علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۴
۱
۰
لعنت بر آن که منکر ولایت حیدر شود ...
پاسخ
ژاله
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴
۱
۰
من این شبکه هارو چندین ماه نگاه کردم,بخدا فقط چرت و پرت میگن.هیچ دلیل محکمی نمیارن که بیننده راضی بشه.نتیجه گیری هاشون خیلی ابلهانس.پیشنهاد میکنم شبکه ولایت رو هم ببینید,نه واسه اینکه شیعه هستن واسه اینکه با منطق حرف میزنن,چندتا مناظره هم با مثلا استاد سجودی شبکه کلمه داظتن به قران قسم باید می دیدین این سجودی چقدر چرت و پرت می گفت.,باور کنید بدون تعسب حرف می زنم.من ادن مذهبی نیستم واسه اشنایی با اهل سنت این شبکه هارو نگاه کردم و هیچ منطق و برهان کوبنده ای ندیدم.در یک گفتگوی تلفنی ,یک فرد سنی به امام علی توهین می کرد,سجودی بهش می گفت افرین ن ن ن ,تو باید بیایی جای من بنشینی.خلاصه اینکه هیچی بارشون نیست و رو هوا حرف می زنن.در یک برنانه ملازاده با پیژامه نشسته بود و در حالی که موز می خوردبا یکی گفتگوی تلفنی داشت,اخه این ادم میخاد به ما راست و دروغ رو نشون بده.
پاسخ
JOKER
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۵۷ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
سلام دلمون نیومد که نگم اما چرا دارین میزنین تو سر و کله ی هم اقا اهل سنت هم ادمای خوبین شیعیان هم ادمای خوبین من خودم بعضی از دوستام سنی هستن مگه چه اشکالی داره شیعه که به حرف باشه 2 قرون نمی ارزه شیعه باشی و همینطورر گناه کنی چه فایده ؟!؟ در جواب به کسایی که فکر میکنن طرف از خارج پی ام داده ممکنن اینطور نباشه از وی پی ان یا چیز دیگه ای داره استفاده می کنه !
پاسخ
موحد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۴
۲
۱
شبکه کلمه و وصال از لحاظ دینی به حقیت اسلام خیلی نزدیک است
پاسخ
جعفری
United States
۰۶:۱۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۴
۰
۰
سلام علیکم.اللهم صلی علی محمد و ال محمد. شبکه کلمه و وصال یک مشت افغانی هستن ک ب جای جوش زدن واسه کشورشون ، مزدور عربستان و داعش و آمریکا شدن.البته این روحانی نمای آمریکایی اللهیاری افغانی هم مثل همین هاست.واسه همینه ک بر علیه همدیگه حرف نمیزنن. همه چی روشنه. مرگ برضدولایت فقیه.سیدعلی خامنه ای.سیستانی و سیدحسن نصرالله سه تا بچه های فاطمه (س) آمریکا رو داغون کردن.و ای کاش میتونستم مجریان و دست اندرکاران شبکه کلمه و وصال رو یک کاری باهاشون بکنم. نمیتونم بگم چ کاری.خخخخ
پاسخ
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۴
۰
۲
اول برید توی شبکه کلمه به حرف هاش گوش کن اگه خوشت نیومد بعد بگو که شیعه بهتره شیعه را الکی ساختن دین محمد(ص)درسته سونی نه شیعه صلوات بده (ص)
پاسخ
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۴
۱
۰
دو تا شبکه ضد اسلام،که راه ابوسفیان رو میرن

حالا برید تا ببینم به کجا میرسین
پاسخ
میرزا
United States
۰۱:۲۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
اینا وقتی بیننده ای تماس میگیره و حدیثی میاره که به صلاحشون نیست اصلا نشون نمیدن و میگن ضعیفه.برید شبکه ولایت رو نگاه کنید ببینید چطور همه روایتا رونشون میدن حتی اگه شبهه دار باشه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
ما نباید فریب این ها رو بخوریم اینها سربازان یهود هستند
پاسخ
مروه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۱
ببخشیدا اینو میگن این شبکه ها واقعا مورد احترام ما اهل سنتن بی زحمت حرف مفت نزنید شمای که ادعای همه چیو دارید ولی گمراهتراز همه اید لطف کنید از اهل سنت فاصله بگیرید وگرنه بد می بینید
پاسخ
مروه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۲
ببخشیدا اینو میگن این شبکه ها واقعا مورد احترام ما اهل سنتن بی زحمت حرف مفت نزنید شمای که ادعای همه چیو دارید ولی گمراهتراز همه اید لطف کنید از اهل سنت فاصله بگیرید وگرنه بد می بینید
پاسخ
ناشناس
United States
۱۱:۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۱
حرف وعقیده شان کاملا درست است
پاسخ
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
۱
۱
من اصلا قصد توهین به هیچ فرقه ای رو ندارم ولی اگه با انصاف نگاه کنیم شیعه واقعا حرف نداره چون بحث ولایت وامامت رو پیامبر معظم در غدیر خم مطرح کرده ودر این شکی نیست واونایی هم که اینو قبول ندارن خیلی بی جا می کنن من عاشق علی و امامان معصوم تا حضرت مهدی ام ....باز سنی ها که خوبند ولی حالم از هر چی وهابی احمق ونادن بهم می خوره امیدوارم که روزی امام زمان بیا د وسنی مذهب ها هم در حقیقت شیعه شوند چون واقعا حیفه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها