أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۳۸۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۸ آبان ۱۳۹۶
اگر در خرید اینترنتی از فروشگاه دارای مجوز به مشکل برخورد کردید، راه‌های زیادی برای ثبت شکایت و احقاق حق خود دارید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اولین و ساده‌ترین راه ثبت شکایت در خود سامانه نماد اعتماد الکترونیکی است.
فقط کافی است به صفحه ثبت شکایات سامانه نماد اعتماد الکترونیکی مراجعه و به راحتی شکایت خود را ثبت کنید تا با استفاده از کد رهگیری داده شده، آن را پیگیری کنید.
اگر هم در خرید اینترنتی خود با مشکل مواجه شدید و سایت طرف حساب شما پاسخ درستی به پیگیری شما نداد یا احتمالاً کالا به دستتان نرسید و شکایاتی شبیه به این داشتید، می‌توانید به پلیس فتا (پلیس فضای تبادل اطلاعات) اعلام شکایت کنید.

برای این کار کافی است به صفحه گزارش تخلف فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنید.
اما راه دیگر ثبت تخلف فروشگاه اینترنتی و پیگیری شکایت شما مراجعه به دادسراست.
با در دست داشتن مستندات مربوط به خرید مانند رسید تراکنش و دیگر مدارک موجود در تهران به دادسرای جرایم رایانه‌ای و در دیگر شهرها به دادسرای محل سکونت خود مراجعه کرده و در این خصوص طرح شکایت کنید.
بر اساس اعلام معاونت فرهنگی قوه قضائیه در پیگیری شما از این تخلفات علاوه بر کسب حق خود و دریافت خسارت وارده به شما، ممکن است دادگاه فروشنده متخلف را علاوه بر تامین تمامی خسارت وارده از یک تا 10 میلیون تومان جریمه نقدی کرده و در صورت تکرار به حبس محکوم کند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها