أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۳۹۰۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۶
تیم جوانان ایران با کسب نتایج ضعیف، با وجود پیروزی پرگل مقابل فلسطین در روز آخر موفق به صعود به مرحله نهایی جوانان آسیا نشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، تیم جوانان ایران که با سرمربیگری فرهاد پورغلامی پای به این مسابقات گذاشته بود، در دو بازی اول نتایج خوبی نگرفت تا شانس خود را برای صعود به عنوان یکی از 5 تیم دوم مسابقات از دست بدهد.

 


ایران در بازی اول مقابل سوریه 1-1 متوقف شد و پس از تساوی بدون گل مقابل اردن به دیدار فلسطین رفت که شاگردان پورغلامی در این دیدار با 4 گل حریف را شکست دادند؛ اما حتی این برد نیز برای ایران کافی نبود تا ایران پایین تر تیم هایی مثل مالزی  و تایلند و تایپه از صعود به مرحله نهایی رقابتها باز بماند. اوت شدن ایران با به واسطه شرایط جداول 3 ، 5 و 4 تیمی مسابقات مقدماتی که در کشورهای مختلف برگزار می شد، اتفاق افتاده است، جایی که با حذف تیم های چهارم و پنجم تمامی گروه ها، جوانان ایران با دو بازی و دو امتیاز نتوانستند جایی در بین تیم های صعود کننده به دور نهایی داشته باشند.

 


نکته جالب این که مصاحبه فرهاد پورغلامی سرمربی تیم ملی در پایان بازی نشان می دهد او از قوانین برگزاری بازی ها مطلع نبوده. پورغلامی در این مصاحبه عجیب از فدراسیون خواسته پیگیر حق تیم ملی باشد، حال آنکه قوانین برگزاری بازی ها پیش از تورنمنت اعلام شده و امکان تغییر آن وجود ندارد.

 

 


ایران در دور قبلی این مسابقات  بعد از 16 سال با حضور در جمع 4 تیم پایانی به جام جهانی صعود کرده بود؛ اما این بار حتی به دور نهایی نیز راه نیافت.


ایران با این حذف، حضور در مسابقات جوانان آسیا 2018 اندونزی را  از دست داد و البته به صورت اتوماتیک این تیم نمی تواند در مسابقات جام جهانی بعدی جوانان جهان که سال 2019 برگزار می شود، شرکت کند.

 

درحالیکه ستاره های تیم ایران می توانستند در آن رقابتها موفق تر از دوره قبلی عمل کنند.

در این جدول بهترین تیم های دوم گروه های مختلف آسیایی را مشاهده می کنید، تیم هایی که برخلاف ما حداقل از قوانین بازی ها مطلع بوده اند!

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها