أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۳۹۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۰ آبان ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:دوست ندارم در جام جهانی کرواسی با ایران رو به رو شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه کنگره کلینیک ورزش در جمع خبرنگاران، گفت:  برای تشکیل این کنگره به اهالی فوتبال تبریک می‌گویم. مسائل پزشکی نقش زیادی در توسعه فوتبال دارد. برای پیشگیری و درمان آموزش‌های پزشکی اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: به مسئولان فدراسیون تبریک می‌گویم که موفق شدند چنین کاری را انجام دهند، این کلینیک علاوه بر پیشگیری در درمان هم مؤثر خواهد بود. همانطور که می‌دانید امکاناتی که در باشگاه‌ها برای خدمات پزشکی وجود دارد بسیار محدود است و این خلاء همواره احساس می‌شود. از طریق این کلینیک می‌توان در بحث‌های درمانی و پیشگیری اقدامات خوبی انجام داد و باید افتخار کنیم که چنین امکانی در ایران وجود دارد که جزء بهترین‌ها در آسیا خواهد شد. ایفمارک کمک می‌کند تا بسیاری از کمبودها را احساس نکنیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که قرار بود در این کنگره مصاحبه کند اما این اتفاق نیفتاد، تصریح کرد: من در مقدمه صحبت‌هایم را انجام دادم و ویدئویی درون مراسم هم به نمایش درآمد همچنین الان در کنار شما هستم و صحبت‌هایم را انجام می‌دهم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با پیروزی کرواسی عنوان کرد: خیلی از این اتفاق خوشحال هستم، آنها گام مهمی در مرحله پلی‌آف برای رسیدن به جام جهانی برداشتند و بازی اول را به طور قاطع برنده شدند، دوست ندارم در جام جهانی کرواسی با ایران روبرو شود.

وی در مورد اینکه اگر ایران و کرواسی در جام جهانی با هم برخورد کنند کدام قوی تر خواهند بود گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد.

برانکو در رابطه با مطرح شدن بحث بازگشت سروش رفیعی گفت: همانطور که می‌دانید ما با ممنوعیت جذب بازیکن روبرو شدیم و فعلاً نمی‌توانیم بازیکنی را جذب کنیم. فعلاً راجع به بازیکنی صحبت نمی‌کنیم و با کسی حرف نزدیم.

وی در مورد برگزاری بازی دوستانه تیم ملی مقابل ونزوئلا و اینکه آیا این مسئله می‌تواند به تیم ملی کمک کند؟ اظهار داشت: به هر حال ونزوئلا از تیم‌های آمریکایی جنوبی است و ممکن است ایران در گروه خود با یکی از تیم‌های حاضر در آمریکای جنوبی روبرو شود به هر حال نحوه تفکر و بازی این‌تیم‌ها شبیه به هم است و چون خیلی از تیم‌ها شرایطشان برای صعود به جام جهانی از قبل مشخص نبود نمی‌‌شد فهمید چه تیمی به جام جهانی می‌رود. پیدا کردن تیم‌های قدرتمند راحت نیست به هر حال این بازی‌های دوستانه می‌تواند کمک کند و از طرف دیگر تیم‌های قوی‌تر هم درگیر مسابقات انتخابی بودند.

برانکو در رابطه با اینکه در زمان او تیم ملی با آلمان بازی می‌کرد و چرا الان بازی‌های دوستانه قوی‌ای برگزار نمی‌شود؟ گفت: مسلم است بازی با تیم‌های قوی‌تر می‌تواند کمک بیشتری کند اما آنها در این برهه درگیر مسابقات انتخابی بودند و برنامه‌های خود را از قبل مشخص کردند. تجربه‌های خوب در بازی‌های دوستانه بزرگ  به دست می‌آید. حتی اگر تیم‌های باشگاهی هم این کار را انجام دهند به آنها کمک خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با وضعیت طاهری عنوان کرد: او فعلا در ایران تشریف ندارد. من از مسئولان باشگاه شنیدم او استعفا کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر طاهری برود او هم می‌رود؟ اظهار داشت: اگری وجود ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها