يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۳۹۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۰ آبان ۱۳۹۶
رسانه‌های اصلاح‌طلب بازهم در برابر دستاوردهای دینی و انقلابی سکوت کرده و یا اینکه با کوچک‌سازی آن باور خود را به این مباحث نشان دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، حضور حماسی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در پیاده روی اربعین بازهم مورد تعجب و حیرت مردم و ناظران رسانه‌ای شد. اما در این میان برای برخی از رسانه‌های جریان اصلاح‌طلب پوشش خبری این رویداد عظیم ظاهرا از ارزش خبری چندانی برخوردار نبود. این رسانه‌ها یا از کنار این حادثه بزرگ گذشتند یا میلیون‌ها انسان را انقدر کوچک نشان داده‌اند که تنها گوشه‌ای از صفحه و ویترین این رسانه‌ها را به خبر اجتماع عظیم اربعین حسینی اختصاص دادند.

روزنامه‌های اصلاح‌طلبی که حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی را ندیدند:‌

شماره چهارشنبه روزنامه همدلی
شماره شنبه روزنامه همدلی
شماره چهارشنبه روزنامه قانون
شماره شنبه روزنامه قانون
شماره روز چهارشنبه روزنامه بهار
شماره شنبه روزنامه بهار
شماره چهارشنبه روزنامه آفتاب یزد
شماره شنبه روزنامه آفتاب یزد
شماره روز چهارشنبه روزنامه شرق
شماره روز شنبه روزنامه شرق
شماره چهارشنبه روزنامه آرمان
شماره روز شنبه روزنامه آرمان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۲۱:۳۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
از افراد بیمار دل و کور از بیشتر انتظار نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها