يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۰۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۱ آبان ۱۳۹۶
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در نیمه نخست امسال 400 میلیارد تومان از خزانه قرض کرده است که این مبلغ بابت حقوق، مزایا و هزینه داخلی ادارات دولت بوده است.

به گزارش پایگاه 598 ، محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به شرایط پیچیده امروز کشور اظهار کرد: بی‌شک تمام اقشار و نهادها دلسوز نظام هستند و باید در عمل نیز همراهی خود را نشان دهند.

وی با یادآوری بالا بودن هزینه‌های جاری کشور تصریح کرد: در 6 ماه نخست امسال دولت 111 هزار و 500 میلیارد تومان درآمد از محل فروش نفت، مالیات، فروش اوراق کسب کرده، در حالی که 111 هزار و 900 میلیارد تومان هزینه جاری پرداخت کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در این مدت 400 میلیارد تومان از خزانه قرض کرده است که این مبلغ بابت حقوق، مزایا و هزینه داخلی ادارات دولت بوده است.

حسینی گفت: مردم انتظار انجام طرح‌هایی از جمله آسفالت، طرح هادی، جاده و اقدامات زیربنایی دارند، با توجه به هزینه‌های جاری همه پول صرف پرداخت به نهادهای دولتی شده به طوری که حتی مالیات نیز به خودمان برگشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: باید همه با هم به جای هزینه‌تراشی به داد این مملکت برسیم و هر یک در جایگاه خودمان کمک کنیم همان‌گونه که در هشت سال جنگ تحمیلی با مشکلات ساختیم.

حسینی اظهار کرد: گاهی یک ایده خوب می‌تواند نجات‌بخش باشد که در این راستا باید به فکر طرح‌های سازنده برای ساختن و آباد کردن هر چه بیشتر میهن اسلامی باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها