أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۴۰۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۱ آبان ۱۳۹۶
شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای خطاب به شورای امنیت ملی کشور به توقیف روزنامه کیهان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای خطاب به شورای امنیت ملی کشور به توقیف روزنامه کیهان واکنش نشان داد که متن آن بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم کرد و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم گذاشت » صحیفه حضرت امام ج 21 ص 75 و 76 امام خمینی

شورای محترم امنیت ملی کشور

سلام علیکم؛

در پی تهاجمات سنگین و آتش افروزیهای رژیم جنایتکار آل سعود به یمن و جواب افتخار آفرین انصارالله با شلیک موشک ؛ روزنامه وزین و انقلابی کیهان در 15 آبان 96 تیتر اول خود را اینگونه تنظیم نمود: «گزارش کیهان از عملیاتی شدن تهدیدهای یمن، شلیک موشک انصارالله به ریاض، هدف بعدی دبی»
شورای محترم امنیت ملی این تیتر را خلاف امنیت ملی تشخیص داده و به قوه قضائیه شکایت کرد که نتیجه آن دو روز توقف کیهان بود. ما، شورای امنیت ملی را نهاد قانونی میدانیم به رای آن احترام میگذاریم ولی در عین حال پرسش ها و تأملات قابل توجهی نیز برایمان ایجاد شده که طرح آن را حق و بلکه وظیفه خود می‌دانیم.

چرا این شورای محترم در مواردی بسیار مهمتر که قطعا خلاف امنیت ملی بود، سکوت کرد و هیچ عکس العمل، مصوبه و پی‌گیری نداشت؟

آیا این سخن مسئول سیاست خارجه کشور، که در اوج مذاکرات میگوید: «آمریکا میتواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ایران را از کار بیاندازد!» خلاف امنیت ملی نبود؟

این که یکی از بالا ترین مقامات اجرایی و امنیتی کشور در اوج تهدیدات و مذاکرات با دشمن بیان می دارد که « خزانه خالی را تحویل گرفتیم بعد دیدیم صندوق ها هم خالی است». خلاف امنیت ملی نبود؟

طرح مسایل اختلاف برانگیز فرقه‌ای، قومیت گرایی، اختلافات مذهبی و فرهنگی و... در زمان انتخابات خلاف امنیت ملی نبود؟

«شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه» خواستار اجراء غیر گزینشی قانون توسط مسئولین ، برای همه افراد، در همه زمانها ، برای همه اظهارات و بصورت عادلانه می باشد و امید دارد که کلیه نهادها و مسئولین محترم نظام مبارک جمهوری اسلامی ایران با عمل به وظایف خویش بدون ملاحظات ویژه، باعث امیدواری دوستداران انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان گردند.

شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها