يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۰۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۲۱ آبان ۱۳۹۶
مطمئن هستم باشگاه توان گذر از این وضعیت را دارد
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: مطلبی که اخیر در یکی از رسانه ها در خصوص عابدزاده منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد البته اصل موضوع که بحث حق رشد است را قبول دارم اما من آن مهر و امضا را نمی‌شناسم.

به گزارش پایگاه 598، محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کناره‌گیر‌ی‌اش از هیأت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان خراسان، گفت: من، مردم استان خراسان و اعضای باشگاه سیاه‌جامگان خراسان را دوست دارم اما مدتی است که دیگر با این باشگاه همکاری نمی‌کنم و از این باشگاه کناره گرفته‌ام. سعی کردم مزاحم آنها نشوم!

وی درباره شکایت باشگاه لس‌آنجلس بلوز از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت  نشدن پول امیر عابدزاده،‌ گفت: آن زمان که ما در پرسپولیس بودیم این مبلغ بیش از 100 میلیون تومان بود اما نمی‌دانم در این چند سال چرا این طلب را نداده‌اند چون این مبلغ زیادی نبوده است. البته این باشگاه اگر هم شکایتی کرده باشد که  نکرده، حدود یک سال رسیدگی به آن طول می‌کشد و سندی هم برای شکایت‌شان نیست. آقای منصوری مدیر این باشگاه بخشی از این پول را از ما گرفت و ما صورتجلسه آن را داریم. بعد از آن هم من از پرسپولیس رفتم. آنها حکمی از پرسپولیس نگرفتند و نمی‌دانم چرا این مسائل را به یکدیگر وصل می‌کنند. مطلبی که اخیر در یکی از رسانه ها در این خصوص منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد. البته اصل موضوع که بحث حق رشد است را قبول داریم اما مهر و امضای پای این نامه صحت ندارد. من آن مهر و امضا را نمی‌شناسم.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت آسیایی شدن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌امیدوارم پرسپولیس دچار مشکلی نشود. آرزویم این است پرسپولیس در این مقطع از این چالش به سلامت بیرون بیاید و دوست ندارم که این تیم گرفتاری داشته باشد. 

وی تصریح کرد:‌البته من مطمئن هستم باشگاه پرسپولیس توان گذر از این وضعیت و این شرایط را دارد. این باشگاه هیأت مدیره توانمندی دارد و تلاش آنها به گونه‌ای است که می‌توانند از این شرایط بیرون بیایند. این مسائل قابل حل است. من انصافا مسعود سلطانی‌فر را قبول دارم و شیوه کاری‌اش را می‌پسندم. امیدوارم او در همه بخش‌ها موفق باشد اما لازم است که گزارشی به صورت مکتوب در خصوص برخی مسائل بنویسم و به او بدهم. قصد دارم در این نامه شفاف‌سازی کنم و در خصوص هزینه‌ها و بدهی‌ها به صورت مکتوب همه چیز را برای او بنویسم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها