يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۰۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۲ آبان ۱۳۹۶
به گزارش پایگاه 598،  مدارک باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه ای سازی برابر معیارهای AFC در کمیته بدوی بررسی شد و شش باشگاه لیگ برتری مجوز حرفه ای را از این کمیته دریافت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این میان باشگاه نفت تهران نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حتی موفق به دریافت گواهینامه ملی هم نشد و از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. اما اعلام شده است که باشگاه های معترض فقط تا امروز حق اعتراض دارند و می توانند با ارایه مدارکی به کمیته استیناف ثابت کنند که این تصمیم نادرست بوده است.

اما باشگاه بحران زده نفت تهران که جنجال زیادی در رسانه ها به پا کرده است و با مصاحبه عوامل مختلف خود به حکم کمیته بدوی اعتراض دارد، چقدر شانس لغو این حکم را دارد؟ گرچه حق تجدیدنظرخواهی برای باشگاه های رد شده محفوظ مانده است اما در مورد نفت شانس پذیرش اعتراض بسیار اندک و نزدیک صفر است.

پاسخ به این سوال برخلاف تجدیدنظر درباره احکام انضباطی، زیاد دشوار نیست چرا که با حضور به موقع و بجای نایب رییس کمیته استیناف در کمیته بدوی و بررسی دقیق مدارک ابرازی توسط قاضی عباس موسوی، استیناف احاطه کاملی به مدارک تحویل داده شده نفت تهران دارد و زمان زیادی را برای بررسی مدارک موجود صرف نخواهد کرد. بنابراین بکارگیری تاکتیک اتلاف وقت برای جهانیان کارایی ندارد و او نمی تواند با این ترفند، باز هم این ماجرا را با شگرد خود بیش از این کش دهد.

حضور قاضی موسوی در ترکیب کمیته بدوی تصمیم درستی بود که باعث می شود زوایای پنهانی در بین مدارک اولیه نقت تهران باقی نماند مگر جهانیان و اطرافیانش مدارکی جدیدی و  ادله قوی ارایه دهند که آن هم بسیار بعید است چراکه بدهی های کلان و گسترده این باشگاه واگذارشده تنها سوژه و خلاء موجود نیست و در زمینه امکانات باشگاهداری نیز نفت تهران فاقد تاسیسات اولیه است و نقص های موجود به صورت فوری و خلق الساعه انجام شدنی نیست.

از سوی احمدرضا براتی اعلام شده که باشگاه‌هایی که معتقدند می‌توانستند مجوز بگیرند اما مدارک آنها رد شده است باید به صورت مکتوب به کمیته استیناف اعتراض کنند در غیر این صورت سکوت آنها به نشانه تائید نظر کمیته بدوی است. نظر کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای بر مبنای مدارک موجود باشگاه ها بوده و این تصمیم پس از یک ماه کارشناسی اخذ شده و یک شبه چنین تصمیم گرفته نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها