أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۴۱۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۲۳ آبان ۱۳۹۶
در حالی که کانون زلزله غرب در ایران بوده، روزنامه زنجیره‌ای شرق در اقدامی عجیب در تیتر یک دیروز خود نوشت: «زلزله عراق، ایران را لرزاند». این تیتر غیرواقعی در حالی است که کانون زلزله در خاک ایران بوده است.

به گزارش پایگاه 598، در حالی که کانون زلزله غرب در ایران بوده، روزنامه زنجیره‌ای شرق در اقدامی عجیب در تیتر یک دیروز خود نوشت: «زلزله عراق، ایران را لرزاند». این تیتر غیرواقعی در حالی است که کانون زلزله در خاک ایران بوده است. این اقدام روزنامه زنجیره‌ای آن هم در حالی که راهپیمایی اربعین حسینی(ع) به نمادی از همبستگی میان ملت‌های ایران و عراق تبدیل شده بود، مشکوک است. از سوی دیگر توهین‌های مکرر اصلاح‌طلبان به مراسم اربعین حسینی و اهانت آنها به زائران حسینی باعث شده تا تیتر عجیب این روزنامه زنجیره‌ای قابل تامل باشد.

به گزارش «وطن‌امروز» در همین راستا کانال تلگرامی اقتصاد سیاسی در این باره نوشت: یکی از موارد حاشیه‌ای که خیلی در زلزله غم بار یکشنبه شب محل بحث شد، تیتر متفاوت روزنامه شرق بود. شورای تیتر این روزنامه انگار که از مطلبی در این اواخر ناراحت باشند، تیتر «زلزله عراق ایران را لرزاند» را برگزیده بودند تا خدای ناکرده مقصر این بلای بزرگ نامشخص نماند. اکنون که مشخص شده کانون زلزله در ایران بوده است نه عراق، بدیهی است روزنامه شرق علاقه‌ای به استفاده از تیتر «زلزله ایران، عراق را لرزاند» را نخواهد داشت و ضمنا اگر یک روزنامه عراقی چنین تیتری بزند فردا روز فریادها درباره پرنفرت بودن این تیتر، عصبیت نژادی عراقی‌ها و دست در عسل کردن و گاز گرفتن مطرح خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
امان از نفهمي و بي بصيرتي
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها