يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۱۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۳ آبان ۱۳۹۶
علیخانی در جلسه امروز شورای شهر مطرح کرد
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران توافق‌نامه 4 ساله‌ای را با صدا و سیما منعقد کرده است.

به گزارش پایگاه 598، محمد علیخانی در تذکرات پیش از دستور بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، اظهار داشت: شهرداری تهران توافق‌نامه 4 ساله‌ای را با صدا و سیما منعقد کرده است و در شبکه تهران بیانیه شهردار را درباره انتصابات قرائت کردند و رضایت خود را از انتصابات شهرداری تهران اعلام کردند.

علیخانی بیان داشت: سازمان بازرسی کل کشور در طی سال‌های گذشته گزارشات متعددی از تخلفات صورت گرفته در مجموع شهرداری تهران به شهرداری و شورای شهر ارسال کرده است. 

وی ادامه داد: بخشی از این گزارشات که در دوره قبل به رئیس شورا ارسال شده به نظر می‌رسد قابل دسترس نیست لذا چون این گزارشات برای پیگیری به شورای شهر ارسال شده است باید مجدداً جمع‌آوری و مورد رسیدگی قرار گیرد. 

علیخانی بیان داشت: بخش دوم این گزارشات که در حال حاضر موجود و دسترسی به آن مقدور می‌باشد حاکی از آن است که برخی تخلفات محرز است ولی پیگیری نشده و تعدادی از مدیران که نامشان در این گزارشات آمده همچنان در مدیریت ارشد شهرداری حضور دارند.

وی درخواست کرد هیأت رئیسه شورای شهر تهران نسبت به پیگیری و کشف این گزارشات از دسترس خارج شده اقدام لازم را به عمل بیاورد.

علیخانی بیان داشت: از شهرداری تهران خواسته می‌شود کلیه گزارشات سازمان بازرسی کل کشور حداقل از سال 90 تا 96 مورد رسیدگی و پیگرد قانونی قرار گرفته تا از تضییع حقوق شهرداری و شهروندان جلوگیری و با مدیرانی که تخلفات آنها در این گزارش محرز شده برخورد قانونی صورت بگیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها