يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۱۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۲۳ آبان ۱۳۹۶
«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت، این رژیم «شانه به شانه جبهه میانه‌رو» در جهان عرب»، علیه ایران می‌ایستد.
به گزارش پایگاه 598، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت، این رژیم «شانه به شانه جبهه میانه‌رو» در جهان عرب»، علیه ایران می‌ایستد.

به گزارش هاآرتص، وی گفت: «اسرائیل شانه به شانه کشورهای جبهه میانه‌رو در جهان عرب علیه ایران و داعش می‌ایستد. این صف‌بندی برای امنیت خوب است و در نهایت برای صلح هم خوب خواهد بود.»

 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت: «ایران باید بداند که ما اجازه تثبیت حضور نظامی‌اش در سوریه را نخواهیم داد. هیچ چیز مانع ما نخواهد بود.»
 
اعلام همدردی آمریکا با حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه/تصرف دومین میدان بزرگ نفتی سوریه توسط گروه های کردی/ نتانیاهو: شانه به شانه کشورهای عربی برای مقابله با ایران می ایستیم!/اعلام پایبندی ایران به برجام برای نهمین بار توسط آژانس

او همچنین گفت، نامه‌ای از «دونالد ترامپ» دریافت کرده که در آن رئیس‌جمهور آمریکا از وی بابت مواضعش در خصوص توافق هسته‌ای ایران تقدیر کرده است.

نتانیاهو گفت: «نامه‌ای از دونالد ترامپ دریافت کردم که او در آن از من بابت حمایت از مواضع آمریکا علیه برنامه هسته‌ای ایران و درخواست اصلاح یا لغو برجام تشکر کرده بود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۲:۵۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
نیازی نیست نتا نیاهو شانه به شانه در کنار کشورهای عربی در مقابل ایران بایستد ،چون کشورهای عربی مسلمان هستند و اسلامی،و نتا نیاهو و اسرائیل لا.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها