أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۴۱۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۳ آبان ۱۳۹۶
پورابراهیمی در جریان طرح سؤال خود با بیان اینکه در روز رأی اعتماد به وزرا نگذاشتند این حرفها را بزنیم و لابی سنگین اجازه نداد با مردم صحبت کنیم، گفت: امروز هم مثل روز رأی اعتماد که تعدادی از افراد را برای لابی آورده بودند همین کار را کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از شکایت وزارت رفاه علیه وی به دلیل طرح سؤالات خبر داد و گفت: افتخار می کنم که در دادگاه حرفهایم را بزنم.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سؤال ملی محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار گرفت و مطرح شد و نماینده سؤال کننده در خلال سؤال خود به لابی های سنگین وزارتخانه علیه وی و شکایت از او اشاره کرد.

پورابراهیمی در جریان طرح سؤال خود با بیان اینکه در روز رأی اعتماد به وزرا نگذاشتند این حرفها را بزنیم و لابی سنگین اجازه نداد با مردم صحبت کنیم، گفت: امروز هم مثل روز رأی اعتماد که تعدادی از افراد را برای لابی آورده بودند همین کار را کردند؛ در حالی که وزیر طبق آیین نامه فقط می تواند دو نفر با خودش به صحن مجلس بیاورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها