أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۴۱۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۳ آبان ۱۳۹۶
عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از نشست مشترک اعضای فراکسیون متبوعش با وزیر اقتصاد را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، شهباز حسن‌پور بیگلری عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جلسه اخیر نمایندگان عضو این فراکسیون با وزیر اقتصاد درباره رسیدگی به سپرده‌گذاران مؤسسه مالی کاسپین بحث و تبادل نظر شد، گفت: در این جلسه حیدری معاون رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که، تا عصر روز چهارشنبه (17 آبان) وضعیت اکثر سپرده‌گذاران تا سقف 200 میلیون تومان تعیین تکلیف شده‌ است.

وی ادامه داد: مسئولان وزارت اقتصاد در این جلسه اعلام کردند مقرر شده تا 10درصدی که قبلاً از سپرده مردم کسر می‌شد این 10 درصد هم سریعاً به سپرده‌گذاران بازگردانده شود.

 عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی تصریح کرد: وزیر اقتصاد در این جلسه اعلام کرد که، به تمامی معاونین و مدیران دستگاه‌ها ابلاغ شده تا با فوریت نشست‌های تخصصی را با نمایندگان هر حوزه انتخابیه به‌صورت جداگانه برگزار کنند و نسبت به رفع دغدغه نمایندگان در حوزه‌های اقتصادی اقدامات جدی صورت گیرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان با ابراز اینکه در این نشست موضوع مشکلات به وجود آمده در بحث مالیات بر ارزش افزوده نیز مطرح شد، گفت: در مواردی در 2 الی 3 مرحله از واحد‌های تولیدی مالیات بر ارزش افزوده دریافت شده که وزیر اقتصاد تصریح کرد به‌محض اینکه مشخص شود که از یک واحد تولیدی چند بار مالیات بر ارزش افزوده اخذ شده باید پول این واحد‌ها مسترد شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با اظهار اینکه اعضای فراکسیون در این نشست نظرات و پیشنهاداتی را در حوزه‌های اقتصادی به وزیر ارائه دادند، گفت: تلاش در جهت تراز مثبت صادراتی و انتقاد از واردات بی‌رویه، تلاش برای اجرای بودجه عملکردی، حل قطعی مشکل مال‌باختگان مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از جمله پیشنهادات و خواسته‌های نمایندگان از وزیر اقتصاد در این جلسه بود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
چرا دروغ میگویید .شما چرا دروغ در سایت هایتان می نویسید ......هنوز به 10 نفر هم این پول را ندادند ....به کسانی هم دادند 10 درصد پول انها را نگه داشتند سودها را کم کردند .از 50 میلیون 22 میلیون می خواهند پرداخت کنند ..چرا دروغ میگویید.شاید در تهران پرداخیتد به نور چشمی ها به شهرستانها نمی پردازید .به خدا اگر باخبر شویم که به تهرانی ها دادید به شهرستانی ها ندادید تمام بانکها را ...تهرانی ها دزدیدند جورش را شهرستانی های بدبخت کارگر بکشند ........ دروغ کمتر بگویید ..هنوز هیچ غلطی نکردید .تمام بانکهااز صیح تا شب غل غله ادم است ..مردم را مسخره کردید . مردم پول خودشان را می خواهند تمام وکمال .والسلام .یا بدهید .یا ............مثل احمدی نژاد به بست می نشینیم .صدایمان هم به گوش جهانیان می رسانیم ....برای اینکه ابرو ریزی نشود پول مردم را این هفته کمال وتمام پس بدهید ........با عزت و احترام .نه با خواری و زور سازمان ملل و دنیا ...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
ایا این چند روز واقعا چند روز است ..می شود چند روز .چند هفته .چند ماه است!!!! .مردم صبرشان به سر امده دایم در حال نفرین کردن به باعثین ان هستند .هر روز دارد بلا بیشتر سرشان یاید .هنوز درس عبرت نگرفتید که از جیب مردم دزدیدن این بلا ها ناظر می شود ...شما را به خدا یی که نمی شناسید .دست از جیب مردم بر دارید پول مردم را این هفته کمال وتمام بدهید .قال قضیه را بکنید .این قدر ناله ونفرین دنبالتان نباشد .می دانید ک هر روز من یکی یک دور تسبیح فقط یکا یک شما را بعد از نماز لعن میکنم . و ا زخدا می خواهم که خدا نصیب خودتان و خانواه تان بکند این اوضاع را ببینیم که چه میکنید ..ان موقع این قدر بی تفاوت هستید رد مقابل مالتان که دزد برده تا ببنید که مالی که به سختی بدست امده چطور دزدان یک شبه بردندو عین خیالشان نیست ..برای پس دادن ... ........ اگر جرات داری مسئول سایت راست بگو ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها