أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۴۱۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۳ آبان ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: زیرساخت ارتباطی کشور در مناطق زلزله زده به حالت نرمال و پایدار درآمده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، فرهاد معارفی با بیان اینکه شبکه ارتباطات زیرساخت در مناطق زلزله زده پایدار شده است، گفت: وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده غرب کشور (شهرهای قصر شیرین ، سرپل ذهاب ، ثلاث باباجانی ، اسلام آباد ، کرند و دالاهو) عادی است و شبکه ارتباطی هیچ مشکلی ندارد.

وی با اشاره به تمهیدات درنظرگرفته شده با همکاری اپراتورهای موبایل، تاکید کرد: هیچ مشکلی در زمینه اختلال یا قطعی ارتباط در مناطق زلزله زده نداریم.

معاون وزیر ارتباطات درمورد قطعی برق در برخی از مناطق افزود: تعدادی از سایت های تلفن همراه در این مناطق به دلیل قطعی برق از مدار خارج شده بود که خوشبختانه با حضور تیم های فنی مشکل رفع شده است.

معارفی خاطرنشان کرد : با توجه به افزایش حجم تماس های ارتباطی در این مناطق و برای رفع نگرانی هموطنان، تجهیزات فنی و کانالهای ارتباطی جهت سهولت در برقراری ارتباط افزایش پیدا کرده است .

وی افزود : با تمهیداتی که صورت گرفته جمعی از کارشناسان و متخصصان از مرکز و ادارات کل ارتباطات زیرساخت استانهای همجوار در قالب تیم های فنی برای پشتیبانی و مشکلات احتمالی به مناطق زلزله زده اعزام شدند .

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از اعلام آمادگی این شرکت برای کمک هر چه بیشتر به تأمین زیرساخت های ارتباطی جهت تسهیل در ارتباطات مردم در مناطق زلزله زده خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها