يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۱۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۳ آبان ۱۳۹۶
به گزارش پایگاه 598، مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که نگرانی برای آماده‌سازی جام جهانی، نداشتن زمان کافی برای کار کردن ایده‌آل با بازیکنان است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوسیانو کروز، مربی تیم ملی فوتبال در خصوص نتایج دو دیدار دوستانه تیم ملی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: نتایج بسیار مثبت است. علی‌رغم سختی‌هایی که جهت هماهنگی این دو مسابقه داشتیم از آن جمله تأخیر فدراسیون در تصمیم‌گیری، کارها از نظر آنچه که از سوی تیم ارائه شد و تثبیت کیفیت بازیکنان، به خوبی پیش رفت. ما همه می‌دانیم که کارهای زیادی درپیش است که باید انجام دهیم، اما چشم‌انداز بسیار امیدوارکننده است. حداقل آنچه که به کار تیم بستگی دارد.

وی درباره دستاوردهای کادرفنی از دو مسابقه اظهار داشت: در مسابقه با پاناما ما سعی کردیم چند بازیکن را در پست جدید امتحان کنیم که به نظر نیاز به موارد انتخاب بیشتری داشتیم. مقابل ونزوئلا، رونمایی از یک تیم قوی‌تر بود، اما هنوز سعی می‌کنیم مواردی را آزمایش کنیم. در پایان همه بازیکنان غیر از امیر عابدزاده که دروازبان بود، این فرصت را یافتند که در مسابقه‌ها حضور داشته باشند. ما هم به اهداف‌مان جهت ارائه تجربه بین‌المللی بیشتر به بازیکنان در مقابل فوتبال سرعتی و فشرده آمریکایی رسیدیم، تیم‌هایی که شاید در گروه‌مان در جام جهانی با آنها روبه‌رو شویم.

کروز در پاسخ به سؤال بزرگ‌ترین نگرانی تیم از حالا به بعد چه چیزی است، خاطرنشان کرد: آنچه که ما را نگران می‌کند، احساس نداشتن زمان کافی برای کار کردن با بازیکنان به طور ایده‌آل تا جام جهانی در تیم است. البته ما امیدواریم که فدراسیون بتواند به ما کمک کند. برای مثال حریفان ما را هر چه سریع‌تر تعیین کند تا اینکه تمام آماده‌سازی‌های چه فنی و چه لجستیکی بتواند به بهترین شکل انجام شود. اگر تصمیمات سریع و صحیح انجام شود، ما می‌توانیم بهتر کار کرده و شرایط بهتری را برای بازیکنان فراهم کنیم تا تکامل پیدا کرده و رشد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها