يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۱۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۳ آبان ۱۳۹۶
تجهیزات مهندسی نیروی زمینی سپاه با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، 6 بیمارستان مجهز و امکانات مهندسی این نیرو جهت آورابرداری و امدادرسانی به زلزله زدگان به همراه چندین یگان مهندسی و واکنش سریع نیروی زمینی سپاه جهت کمک به زلزله زدگان مناطق غرب کشور با  دستور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، اعزام شده‌اند.

صبح امروز نیز به همت سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، بزرگترین بیمارستان صحرایی کشور شامل، چادر، کانکس، اتاق عمل سیار، و امکانات جراحی سرپایی، امکانات دندانپزشکی و رادیولوژی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها