أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۴۱۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۲۴ آبان ۱۳۹۶
مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با ارسال نامه رسمی به کمیته تعیین وضعیت فیفا خواستار محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات آینده شد.

به گزارش پایگاه 598، امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال که حدود یک میلیارد و 50 میلیون تومان از این باشگاه طلبکار است به دلیل بی‌توجهی مسئولان این باشگاه به درخواست‌های این بازیکن برای وصول مطالباتش با ارسال نامه به کمیته تعیین وضعیف فیفا خواستار محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی آینده شد.

آرش شکرریز  وکیل امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر گفت:با توجه به درخواست‌های مکرر ما برای روشن شدن وضعیت طلب یک میلیارد و 50 میلیون تومانی صادقی و همچنین بی‌توجهی مسئولان باشگاه و لغو نشستی که خودشان درخواست داده بودند نامه‌ای را تنظیم و به کمیته تعیین وضعیت فیفا ارسال کردم.آقای داورزنی معاون وزیر ورزش چند شب پیش در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که مشکلات باشگاه‌ها حل شده است. اگر حل شده است آقای داورزنی به ما اعلام کنند ما کی و کجا خدمت او برسیم تا مطالبات صادقی را دریافت کنیم! 

وی افزود: از آنجا که طبق آئین‌نامه جدید فیفا در صورتی که یک بازیکن بیش از 2 ماه از یک باشگاه طلبکار باشد و آن را پرداخت نکند، بازیکن مربوطه می‌تواند با شکایت مانع فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه شود. به همین علت از آنجا که امیرحسین صادقی اقرارنامه  نامه رسمی باشگاه استقلال را برای پرداخت مطالباتش دارد و آن را دریافت نکرده است نامه‌ای را به فیفا تنظیم و خواستار محرومیت باشگاه استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی آینده شدم. قرار است به زودی پاسخ این شکایتنامه ما به باشگاه استقلال ارسال شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها