يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۲۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۵ آبان ۱۳۹۶
جاری شدن سیل روز چهارشنبه در شهر آتن و حومه آن جان 15 نفر را گرفت و تعداد زیادی را مجروح و مفقودالاثر کرده است.
به گزارش پایگاه 598، ایرنا به نقل از رسانه های خبری یونان؛ جاری شدن ناگهانی سیل در جنوب غرب شهر آتن واقع در منطقه 'مندری'، باعث جان باختن 15 نفر و زخمی و مفقودالاثر شدن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

بر اثر جاری شدن سیل تعداد زیادی از منازل منطقه مندری تخریب، خودروهای زیادی نابود و به مغازه ها و کسبه ها این منطقه خسارات فراوانی وارد آمده است.

' الکسیس چیپراس' نخست وزیر یونان با اعلام سه روز عزای عمومی در کشور، از مسئولان خواست تمام توان خود را برای نجات جان مردم و اموال آنان بکار گیرند و با خانواده های قربانیان این سیل اعلام همدردی کرده است.

در همین حال، به علت قطع کامل برق منطقه مندری، از نیروگاههای تولید برق سیار برای برق رسانی استفاده می شود.
رسانه های یونانی گزارش دادند که هزاران نفر به علت جاری شدن سیل در منازلشان، نمی توانند از منازل خود استفاده و تا کنون تعداد زیادی از آنان در هتل های و یا سالن های ادارات دولتی اسکان داده شده اند.

بر اثر جاری شدن سیل نیز در بزرگراه های این کشور، تعداد زیادی از خودروهای در حال تردد خسارات زیادی دیدند و تردد وسایل نقلیه تا لحظه ارسال این گزارش در بزرگراه و بخصوص خیابان های منطقه مندری قطع گردیده است.
اتحادیه اروپا چهارشنبه شب با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام همدردی با بازماندگان سیل زدگان ، اعلام کرده است : اتحادیه اروپا، یونان را در این شرایط سخت تنها رها نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها