يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۲۹۵
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۲۸ آبان ۱۳۹۶
به‌منظور کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده انجام شد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نیرو و اعضای تیم ملی کاراته کشورمان امروز از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از کرمانشاه، سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز بار دیگر از مناطق زلزله‌زده روستایی استان کرمانشاه بازدید و روال بخش جدید خدمت‌رسانی سپاه و بسیج را بررسی کرد.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان امروز از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه سرکشی کردند.

رضا اردکانیان، وزیر نیروز نیز با حضور در این مناطق، از آخرین وضعیت تاسیسات آب و برق مناطق زلزله‌زده مطلع شد تا براساس آن، برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

اعضای تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران نیز از روستاهای مناطق زلزله‌زده بازدید کردند و با ساکنان این مناطق هم‌دردی کرده و کمک‌های مردمی را نیز در بین آنان توزیع کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها