أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۴۳۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۶
نخست وزیر سابق پاکستان که پس از بازگشت به پاکستان در جمع هوادارانش سخن می‌گفت علاقه شدید خود برای بازگشت به میدان سیاست و رد صلاحیت خود را بی‌دلیل اعلام کرد .
به گزارش پایگاه 598، تسنیم به نقل از جیو نیوز، نواز شریف تصریح کرد: هیچ دادگاهی نمی‌تواند مانع ارتباط من با مردم شود و اینک بازگشته‌ام تا تقاضای تجدید نظر خود را به مردم پاکستان ارائه کنم آنها خواهند گفت که آیا من یک مفسد اقتصادی هستم یاخیر.

نخست وزیر سابق پاکستان افزود: در عمر 70 ساله کشور پاکستان دادگاه عالی این کشور هیچگاه گریبان دزدها را نگرفته و هر بار به بهانه‌های واهی به دولت ما که تمام همتش خدمت به مردم پاکستان بوده حمله کرده است.

رئیس حزب نواز گفت : افرادی نظیر پرویز مشرف با وجودی که نامشان در پرونده قتل بی‌نظیر بوتو وجود دارد اینک در خارج از کشور به سر می‌برند و هیچ کس سوال نمی‌پرسد که چرا هیچ توجهی  به احضاریه‌های مکرر دادگاه نمی‌کنند.

وی افزود: من نه از زندان ترسی دارم و نه از مرگ، ولی مردم پاکستان شاهد هستند که در دوران نخست وزیری خود جز خدمت به مردم هدفی نداشته‌‌ام بدون شک نسل‌‌های آینده ادعاهای مرا تایید خواهند کرد.

وی گفت: درجریان بررسی پرونده فساد اقتصادی من، کمیته تحقیقات نتوانستند هیچ مدرکی پیدا کنند و در اصل من و فرزندانم باید تبرئه می‌شدیم، ولی در کمال تعجب رد صلاحیت شدیم.

سخنان نواز شریف در حالی بیان می‌‌شود که کمتر از پنج ماه به انتخابات آتی پاکستان باقی مانده است و اینک  علاوه بر او اسحاق دار وزیرخزانه داری پاکستان و شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب نیز به شدت تحت فشار هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها