يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۳۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۶
رهبر انقلاب، در روستای زلزله‌زده کوئیک گفتند: امیدواریم ان‌شاءالله این زلزله بهانه‌ای بشود برای اینکه مشکلات این روستا و روستاهای پیرامون و منطقه‌ی کرمانشاه، تخفیف پیدا کند.
به گزارش پایگاه 598، رهبر انقلاب اسلامی پس از سخنرانی در جمع مردم سرپل ذهاب عازم روستاهای زلزله‌زده‌ی استان کرمانشاه شدند.

ایشان با حضور در چادرهای اسکان زلزله‌زدگان در روستای کوئیک، از نزدیک در جریان مسائل مردم زلزله‌زده قرار گرفتند.

محور های سخنان رهبر انقلاب در روستای زلزله‌زده کوئیک را در ادامه می خوانید:

ان‌شاءالله خدا بر دلهای شما آرامش و صبر و سکینه‌ی خودش را نازل کند.

مشکلات شما زیاد است؛ قبل از زلزله هم زیاد بوده، زلزله هم به اینها افزوده.

امیدواریم ان‌شاءالله این زلزله بهانه‌ای بشود برای اینکه مشکلات این روستا و روستاهای پیرامون و منطقه‌ی کرمانشاه، تخفیف پیدا کند. ما این امید را داریم و امیدواریم ان‌شاءالله این کار بشود.

من به مسئولین از ساعت اول روز دائماً سفارش کردم و کارهای خوبی هم انجام گرفته؛ هم نیروهای مسلح هم غیر نیروهای مسلح کارهای خوبی انجام دادند. باز هم سفارش می‌کنم و ان‌شاءالله امیدوارم که کارهای بهتری انجام بگیرد و بخش مهمی از مشکلات شما ان‌شاءالله برطرف بشود.

از اینکه شما جوانهای مؤمن و بانشاط و پرهیجان و پراحساس را در اینجا زیارت کردم خوشحالم.

لینک دانلود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها