يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۳۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۲۹ آبان ۱۳۹۶
حواشی اردوهای پرسپولیس در خارج از کشور تمامی ندارد، به طوری که این تیم در آخرین اردوی که برای بازی برابر الهلال در عمان برگزار شد، ۶۰ نفر از جمله پدر یکی از مسوولان باشگاه را به این سفر برد.
به گزارش پایگاه 598، از زمان حضور علی اکبر طاهری بر مسند مدیریت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با حواشی و اتفاقات زیادی علی الخصوص در برگزاری اردوهای مختلف مواجه بوده است. البته حواشی اردوها  فقط مربوط به خوشگذرانی بازیکنان نشده، چرا که در بیشتر مواقع، سفر همراهان زیاد نیز بر این حواشی افزوده است.

پرسپولیس در آخرین سفر خارجی‌اش که به کشور عمان، جهت دیدار برابر الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت، ۶۰ نفر را به مسقط برد که یکی از این افراد پدر یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس بوده است!

در این سفر هم‌چنین ۱۰ نفر با هزینه پرسپولیس برای بلیت فروشی به عمان برده شدند اما جالب است که بدانید در نهایت فقط ۲۰ بلیت از سوی پرسپولیس به عنوان میزبان این دیدار به فروش رسیده است.

نکته جالب دیگر این سفر این بوده که در بین افراد اعزامی به مسقط، خانمی به نام "ن – ل" و آقایی به نام "ع – س" حضور داشته‌اند که این دو نفر در هتل محل اقامت تیم اقامت داده شده‌اند.

البته ناگفته نماند که در اتفاقی کم‌سابقه در طول دوره مدیریت طاهری در پرسپولیس، این باشگاه برای نخستین بار ۴ خبرنگار را هم با هزینه پرسپولیس به اردوی عمان برد تا در جمع ۶۰ فرد حاضر در این سفر، رسانه‌ها نیز نماینده داشته باشند.

این که وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک باشگاه به این گونه ریخت و پاش‌های مدیران باشگاه پرسپولیس نظارت نکرده نکته حائز اهمیتی است اما در این بین سوالی که ایجاد می‌شود این است که چرا نهادهای نظارتی و حراست وزارت ورزش و جوانان و البته هیات مدیره باشگاه اجازه سفر افراد مختلف را با تیم به کشورهای مختلف می دادند.

در باشگاهی که تمام بودجه آن از طریق بیت المال تامین می‌شود آیا بهتر نیست نظارت بیشتری روی سفرها و البته همراهان این سفرها انجام شود؟

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها